Segíthetünk?

Blog

Hírek

2020. június 29.

A Google ismét újdonságokat tesztel

A Google teszteli, hogy a termékcsatornák összekapcsolhatóak legyenek az App kampánnyal, valamint kibővíti a belsőlinkbővítményeket és új kampány jelentések is elérhetőek lesznek.

A frissítések célja az alkalmazástelepítési eredmények javítása.

A mobil használat még jobban felgyorsult a Covid-19 alatt, így a Google a napokban egy tesztet jelentett be, amely összekapcsolja a hírcsatornákat az App kampányokkal és kibővíti a belsőlinkbővítményeket több hirdetési formátumra is, illetve további alkalmazás kampány teljesítmény jelentést is biztosítani fog, hogy még jobban ki tudjuk elemezni az eredményeket. 

Hírcsatornák az App kampányokban

A Google teszteli azt a lehetőséget, hogy a termékcsatornánkat összekapcsoljuk az App kampányunkkal, így termékképeket és egyéb releváns adatokat is meg tudunk jeleníteni az alkalmazástelepítési hirdetésekben. Az App kampányok hírcsatornáinak beállítása az elkövetkező hónapokban globálisan is megjelenik. A Google állítása szerint 6%-kal növekedtek az app letöltések és 17%-kal az alkalmazáson belüli műveletek az elmúlt időszakban.

Ez a lehetőség nem csak az e-kereskedelmi webáruházakra vonatkozik, hanem az utazási irodák és élelmiszer szállítással foglalkozó cégek is igénybe vehetik majd.

A belsőlinkek használatával a felhasználókat közvetlenül a termékekhez landoltathatjuk. 

google-ads-app-kampány-belsőlinkbővítményA Google az elkövetkező hónapokban továbbá engedélyezi az alkalmazások belsőlinkbővítményeit a YouTube, Hotel, Gmail és Discover hirdetések számára is. 

Az új kampányjelentésekben látható lesz, hogy a felhasználók melyik bővítményekre kattintottak a legtöbbször, valamint további hasznos mutatókat is be tudunk állítani az oszlop beállításnál. 

app-kampány-belsőlinkbővítmény-jelentés

Ezeknek a frissítéseknek a célja, hogy javítsák az alkalmazás telepítési eredményeket azáltal, hogy a hirdetésekben javul a felhasználói élmény. 

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!