A Google lehetővé teszi a kiskereskedők számára a termékinformációk testreszabását a keresési eredmények között
A kiskereskedők új módszerekkel is ellenőrizhetik, hogy termékeik hogyan jelennek meg a Google keresési eredményeiben robotok metacímkéinek és HTML attribútumának felhasználásával.
A termékoldalak megjelölésének ezen új módszerei lehetővé teszik a kiskereskedők számára, hogy a keresési kódrészleteket testreszabják.
A kiskereskedők már használhatják a schema.org jelölést vagy a Google Merchant Center szolgáltatást annak meghatározására, hogy hogyan akarják megjeleníteni terméküket a keresési eredmények között. A Google azonban dönthet úgy, hogy más, az adott oldalon található tartalmat is megjelenít a találati listákon (amelyeket a feltérképezés során talál az oldalon).
Íme néhány módszer, amellyel a kiskereskedők ellenőrzéseket vezetnek be annak érdekében, hogy korlátozzák a termékek és a termékadatok megjelenését a Google-on.
- A kiskereskedők most használhatják a „nosnippet” robotok metacímkét a termékoldalakon. Ez megakadályozza, hogy minden részlet megjelenjen az oldalon a keresési eredmények között
Példa:
A kiskereskedők a „maximum snippet : [szám]” robotok metacímkéjével karakterekben megadhatják a maximális kódrészletet.
Ha a strukturált adatok meghaladják a maximális kódrészlet hosszát, akkor az oldal eltávolításra kerül minden ingyenes találatból.
Példa:
-A kiskereskedők testreszabhatják a részükben megjelenő termékképet a „max-image-preview: [setting]” robotok metacímkéjével.
Példa:
A „data-nosnippet” HTML attribútum-al a kereskedők megadhatják a tartalom olyan részét, amelyet nem szabad belefoglalni a keresési részletekbe.
Ne feledjük, hogy ha ezt az attribútumot alkalmazzuk az árra, a rendelkezésre állásra, a besorolásokra vagy a termék képére vonatkozó információkkal, akkor az oldal eltávolítja az összes ingyenes listázási élményt!
Példa:
A cikk a SEJ angol nyelvű cikke alapján íródott.