Segíthetünk?

Blog

Hírek

2020. augusztus 26.

A Google lehetővé teszi a kiskereskedők számára a termékinformációk testreszabását a keresési eredmények között

A kiskereskedők új módszerekkel  is ellenőrizhetik, hogy termékeik hogyan jelennek meg a Google keresési eredményeiben robotok metacímkéinek és HTML attribútumának felhasználásával.

A termékoldalak megjelölésének ezen új módszerei lehetővé teszik a kiskereskedők számára, hogy a keresési kódrészleteket testreszabják.

A kiskereskedők már használhatják a schema.org jelölést vagy a Google Merchant Center szolgáltatást annak meghatározására, hogy hogyan akarják megjeleníteni terméküket a keresési eredmények között. A Google azonban dönthet úgy, hogy más, az adott oldalon található tartalmat is megjelenít a találati listákon (amelyeket a feltérképezés során talál az oldalon). 

Íme néhány módszer, amellyel a kiskereskedők ellenőrzéseket vezetnek be annak érdekében, hogy korlátozzák a termékek és a termékadatok megjelenését a Google-on.

  • A kiskereskedők most használhatják a „nosnippet” robotok metacímkét a termékoldalakon. Ez megakadályozza, hogy minden részlet megjelenjen az oldalon a keresési eredmények között 

Példa: 

seo 1

A kiskereskedők a „maximum snippet : [szám]” robotok metacímkéjével karakterekben megadhatják a maximális kódrészletet.

Ha a strukturált adatok meghaladják a maximális kódrészlet hosszát, akkor az oldal eltávolításra kerül minden ingyenes találatból. 

Példa: 

seo2

-A kiskereskedők testreszabhatják a részükben megjelenő termékképet a „max-image-preview: [setting]” robotok metacímkéjével.

Példa: 

seo3

A „data-nosnippet” HTML attribútum-al a kereskedők  megadhatják a tartalom olyan részét, amelyet nem szabad belefoglalni a keresési részletekbe.

Ne feledjük, hogy ha ezt az attribútumot alkalmazzuk az árra, a rendelkezésre állásra, a besorolásokra vagy a termék képére vonatkozó információkkal, akkor az oldal eltávolítja az összes ingyenes listázási élményt! 

Példa: 

seo4

A cikk a SEJ angol nyelvű cikke alapján íródott.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!