Segíthetünk?

Blog

Hírek

2020. augusztus 05.

A Google nagyobb betűméretet tesztel a hirdetések címsorában

Szemfüles felhasználtók kiszúrták, hogy a Google hirdetéseinek első címsorában jelentősen nagyobb betűméret jelenik meg, mint a hirdetések második címsorában. 

A screenshotokon az látható, hogy az első pózicióban lévő hirdetésnél, az első címsorban szereplő szövegrész nagyobb betűmérettel jelenik meg. A második pozícióban található hirdetésnél már ez nem mondható el, így kifejezetten csak az első pozíciós hirdetéseknél találkozhatunk majd ezzel a lehetőséggel. 

Elképzelhető tehát, hogy minden eddiginél jobban megéri az első pozícióra célozni a hirdetéseink optimalizálásánál.

google ads teszt headline

Egyelőre ez csak egy teszt, tehát élesben kevesek észlelhették, azonban ha a Google széleskörben kiterjeszti ezt az újítást, akkor nagy valószínűséggel még jobb átkattintási arányt fognak eredményezni az első pozícióban lévő hirdetések, így még magasabb lehet a verseny hirdetők körében. 

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!