Segíthetünk?

Blog

Hírek

2016. április 15.

A Google-nek igenis számít a képek címe

Pár héttel korábban több cikkben is arról számoltak be, hogy a Google gyakorlatilag semmire sem használja a képeknél megadtható title címkét. Azonban Dawn Anderson volt olyan vállalkozókedvű, hogy ezt letesztelje és bizonyította az ellenkezőjét, melyről twitter oldalán beszámolt.

Dawn Anderson egy nagyon egyszerű kis kísérlet keretében megadott egy összetéveszthetetlen image title-t az egyik feltöltött képéhez (semmi mást), majd figyelte a Google találati listáját. Itt a kód:

Dawn-Anderson

Egy héttel később a Google képkeresőjében megjelent a találati listán a title-re keresve így bizonyítva, hogy az alt címke megadása mellett igenis van szerepe a title-nek a képek rangsoroláskor!

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!