Segíthetünk?

Blog

Hírek

2020. március 06.

Google Shopping kampány érkezik a Youtubra és a Gmailre

Jó hír a Shopping hirdetést futtatóknak!

A Google hivatalos fejlesztői blogján közzétette, hogy márciustól Termék és termék kategória shopping kampányok láthatóak leszek Youtube-on, Gmail és a Google Discover felületeken is. 

Eddig, ha hirdetni szerettünk volna a Gmail vagy Youtube platformon, akkor kizárólag a Smart Shopping kampányon keresztül volt erre lehetőségünk. Ez azonban sok elégedetlenséget szült.

google shopping

Ennek a módosításnak köszönhetően a standard Shopping és bemutatót Shopping kampányok is láthatóak lesznek a Youtube, G-mail és a Google Discover felületen.

Nézzük, mi várható:

Bevásárló hirdetések: Itt lehetőségünk van csupán egy kép, cím, ár, üzlet vagy név segítségével hirdetni a fent említett platformokon.

“Kirakat” hirdetés: Ez lehetőséget ad, a hasonló kategóriában lévő termékek megjelenítésére. Ennek segítségével ismertethetjük a márkát, vagy a vállalkozást a felhasználónak.

Ezek a funkciók nem lesznek automatikusan elérhetők a Shopping kampányokban. Ahhoz hogy ezeket a felületeket használjuk hozzá kell adnunk opcióként a kampányhoz a hálózati szakaszban.

Ha API-t használ valaki: Ebben az esetben True kell állítani a target Content Network beállítást.

Jelentések: A jelentésekben sajnos a három új felület egybefűzve lesz látható a különböző jelentésekben.

Nagyobb “Kép”: Ezeknek az újításoknak köszönhetően a Shopping kampányok még több felhasználót fognak tudni elérni, viszont ezzel egyetemben a CTR is drasztikusan csökkeni fog.

A kezdeményezés oka valószínűleg az, hogy sok hirdető elpártolt a Google-től és inkább az Amazon hirdetnek. A Google a Shopping kampányokban látja az alternatívát az Amazonnal szemben.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!