Segíthetünk?

Blog

Hírek

2020. július 24.

A Google új funkciókkal bővíti a reszponzív keresési hirdetéseket

A Google az elmúlt napokban jelentette be, hogy több új funkcióval is bővíti az RSA hirdetéseket. 

Mi a reszponzív keresési hirdetés?

A reszponzív keresési hirdetésekkel olyan hirdetések hozhatók létre, amelyek az ügyfelekhez igazodva több és relevánsabb szöveget jelenítenek meg. Több címsor és leírás is megadható a hirdetésekben, amelyek különféle kombinációit a Google Ads idővel automatikusan teszteli, így megismerhetjük, hogy mely kombinációk teljesítenek a legjobban. A reszponzív keresési hirdetések javíthatják a kampány teljesítményét azáltal, hogy a hirdetés tartalmát úgy módosítják, hogy még inkább illeszkedjen a potenciális ügyfelek keresőkifejezéseihez.

google-408194_1280

Helybővítmény beszúrása

Ez az új funkció lehetővé teszi, hogy hirdetőként megjelenítsük azt a várost, megyét vagy országot, ahol a potenciális ügyfél tartózkodik. Ez a kampány földrajzi célzásán alapul. 

Ezt a beszúrást a {LOCATION (City)} paraméterrel tudjuk megtenni, ahol azt is be tudjuk állítani, hogy mit szeretnénk megjeleníteni, mint pl: város vagy ország. 

helybővítmény beszúrás

Visszaszámlálás

Hasznos funkció, mikor egy akciós terméket hirdetünk és be szeretnénk állítani egy visszaszámlálót, hogy még meddig érvényes az adott akció. Ezzel a funkcióval lehetőségünk van megadni egy befejező dátumot a hirdetésben, ezután pedig a rendszer kiszámolja, hogy mennyi idő van még hátra az akcióból. 

A visszaszámlálási beállítás a {COUNTDOWN paraméter beírásával idézhető elő, itt pedig meg tudjuk adni a befejező dátumot. 

visszaszámlálás paraméter

Új tesztelésre javasolt másolat

Az RSA-k létrehozásakor a rendszer kitölti nekünk a tesztelésre javasolt másolat legördülő menüjét. Ezt a szolgáltatást a Covid-19 időszakában frissítették új javaslatokkal, mint pl: érintés nélküli kézbesítés. 

Amennyiben megadjuk a végső URL-t, akkor további lehetőségeket is ajánl a Google, attól függ, hogy mi szerepel a weboldalunkon. 

RSA hirdetés javaslat

Új eszközjelentés

Az eredmények jobb megértése érdekében, a Google Ads egy új riportot tesz elérhetővé részünkre, amelyben összesíti az egyes eszközök adatait, kampánytól függetlenül, és egy pillanatképet ad a hirdetőknek a teljes teljesítményről. 

Ez hasznos lehet, hogy kiszűrjük a legjobban teljesítő hirdetéseket és nem kell külön hirdetéscsoportokba vagy kampányokba belépni az eredmények megtekintéséhez, mert ebben a riportban összesítve láthatjuk. 

új kampány eszközjelentés

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!