Segíthetünk?

Blog

2024. július 09.

Google újdonságok

Google expands Audience Signal Targeting to App campaigns

A Google elérhetővé tette az Audence Signal célzás lehetőségét az Applikációs kampányokhoz is,  amely funkció korábban csak a PMAX kampányokhoz volt elérhető.

  • A frissítés előtt az alkalmazáskampányok célzása teljesen automatizált volt.
  • A hirdetők csak kizárhattak közönséget, közvetlenül nem célozhatták meg őket.

Június 8.- Google expands conversion tracking for Merchant Center

A Google Merchant Center mostantól kibővíti a konverzió követését a keresési  eredményekből és más forrásokból származó adatokra is, hogy átfogóbb teljesítmény betekintést nyújt. 

  • A frissítés a következő hónapokban fog megjelenni.
  • A konverziókövetést kiterjeszti a kereskedők webhelyeiről származó összes konverzióra.
  • A Google ezeket az adatokat a vásárlási keresési élmény optimalizálására, valamint termékeinek és szolgáltatásainak fejlesztésére használja fel.

A kiterjesztett követés automatikusan érvényes lesz a Google Merchant Centert használó kereskedőkre.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!