Segíthetünk?

Blog

2022. október 18.

Hasznosabb keresési eredmények a cégadatok hozzáadásával

A Google bejelentette, hogy az elkövetkező hetekben megjeleníti a vállalkozások nevét és logóját is azon keresési hirdetéseknél, melyeket mobilon látunk.

Ez a következőképpen fog működni: amikor a Google Ads megtalálja vállalkozásod nevét és logóját a hirdetési landoló oldalon, automatikusan hozzáadja a kampányaidhoz, és megjeleníti a hirdetéseidben. Ezután természetesen áttekinthetsz és eltávolíthatsz minden olyan információt, amelyet nem szeretnél megmutatni. Nem csak automatikus ez, lehetőség lesz arra is, hogy minden kampányhoz kézzel adj hozzá vállalkozásnevet és logót. 

Forrás: Google

A Google törekvése, hogy a keresési eredményoldal vizuálisan egyre vonzóbbá váljon, valamint szeretnék biztosítani, hogy az emberek továbbra is kapcsolatba léphessenek a vállalkozásoddal olyan egyedi megjelenítésű hirdetéseken keresztül, amelyek egyértelműen megkülönböztethetők a keresési eredményektől. Ez az oka annak, hogy a mobilos keresési hirdetések már a „Szponzorált” szóval vannak megjelölve, jól láthatóan a hirdetés bal felső sarkában.

Alkalmassági követelmények

Meg kell felelni bizonyos jogosultsági követelményeknek, és teljesíteni kell a Google ellenőrzési programját, hogy a vállalkozásnevek és logók megjelenhessenek a hirdetésekben. Ennek célja a hirdetői márka identitásának és a felhasználók biztonságának védelme. Minden vállalkozásnevet és logót felülvizsgál a Google, hogy megbizonyosodjon arról, azok megfelelnek a Google Ads irányelveinek és formátumkövetelményeinek

Azokban az esetekben, amikor a Google nem tudja megmutatni a vállalkozás nevét, helyette a megjelenített URL-ből származó domaint adja be. Ha pedig az emblémát nem tudja megjeleníteni, kék földgömb ikont ad a hirdetéshez.

Kinek, mikortól elérhető?

A fentebb leírt funkció egyelőre béta verzióban van, és csak azokra a hirdetőkre korlátozódik, akik megfelelnek a felsorolt jogosultsági feltételeknek és teljesítik az ellenőrzési programot. Értesítést kapsz majd, ha a funkció a rendelkezésedre áll és számodra is elérhető!

Kezdetben a cégnevek angol, japán, francia és német nyelven, majd a jövő év elején további nyelveken is megjelennek. Továbbá a Google tervei szerint a vállalkozások nevei és logói jövőre megjelennek már az asztali számítógépeken végzett kereséseknél is.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!