Segíthetünk?

Blog

Hírek

2020. március 02.

Hogyan változik a nők online keresési magatartása 2020-ban?

A közelgő nemzetközi nőnap alkalmából a Pinterest nyilvánosságra hozott egy riportot, ami a női felhasználók körében végzett keresések trendeket, illetve ezek jelentőségét elemzi.

Mivel globálisan egyre nagyobb arányban növekszik a nők jövedelme (billió dollárok), 2028-ra várhatóan a diszkrecionális kiadások (a szükségesen felüli kiadások pl. szolgáltatásokra vagy luxusra) 75%-áért a nők felelnek majd.

pinterest-kereses

Ezek pedig ugyanazok a nők, akik a Pinterestet használják arra, hogy döntéseket hozzanak meg. Ez túlmutat puszta ihletmerítésen, mivel a Pinterestet arra is használják, hogy komolyabb döntésekben találjanak tanácsot: pl. az első ház vásárlása, solo-utazás, bértárgyalás stb.

A Pinterest az összes amerikai nő 60%-át éri el, 80% anyát és 75% ezredfordulós (millenial) nőt.

A nők változó keresési magatartásának megértése új perspektívákat nyithat meg marketingben. Lássuk, hogy a Pinterest szerint mire keresnek egyre többet a nők.

Többet keresnek az önálló életmóddal kapcsolatos döntésekről, anyagi függetlenségről és továbbtanulási lehetőségekről, pl.:

  • Vállalkozásindítás, mellékállás stb.
  • Felnőttképzések (anyaként való tanulás)
  • Döntéshozatali stratégiák
  • A szingli lét kihasználása/megragadása
  • Solo utazás
  • “Mire figyeljünk az 1. lakásvásárlásnál?”

Az előbb leírtakkal ez összefügg: ahogy egyre többet keresnek a nők, egyre kevésbé függnek anyagilag a partnerüktől.

A marketingesek számára fontos a magatartásbeli változás: idővel a nők egyre inkább keresnek egyéni lehetőségekre és önállóan hoznak döntést.

A férfiak keresése is mutat némi változást: Egyre többen keresnek közülük gyerekneveléssel vagy háztartással kapcsolatos témákra, pl. főzésre.

Attól függetlenül, hogy egy márka aktív-e a Pinteresten vagy nem, érdemes megfontolni, hogy ezek a trendek mit jelentenek egy-egy vállalkozás szempontjából, illetve hogyan befolyásolják a marketingstartégiákat 2020-ban.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!