Segíthetünk?

Blog

2021. december 13.

Hozz ki többet a képbővítményeidből az új fejlesztések segítségével

Év elején a Google bejelentette a képbővítmények globális elérhetőségét, amelyek segítségével vizuálisan vonzóbb keresési hirdetést lehet létrehozni. Annak érdekében, hogy több potenciális ügyfelet vonzzon és még könnyebben használható legyen, a Google számos új fejlesztést vezetett be.

Mutasd be márkád releváns látványelemekkel, több eszközön

A képbővítmények kiegészítik a keresési hirdetés termékeit és szolgáltatásait releváns vizuális elemekkel. Ez megkönnyíti a potenciális ügyfelek tájékozódását, és elősegítheti döntésüket is. Korábban a képbővítmények csak mobil eszközökön jelentek meg, de annak érdekében, hogy még több embert elérhessenek, a következő hetekben már megjelennek az asztali eszközökön is.

Ha már használsz képbővítményeket, azok automatikusan megjelennek az asztali eszközökön, ahogy a frissítés elindul. 

Ceumedika példája az asztali megjelenésre

Megnézheted asztali eszközök teljesítményét, ha teljesítményadataid „Eszköz” szerint szegmentálod . Ez a frissítés a dinamikus képbővítményekre is vonatkozik.

Használj dinamikus képbővítményeket, bármilyen nyelven

A dinamikus képbővítmények a gépi tanulás segítségével automatikusan kiválasztják a legrelevánsabb képeket a hirdetés céloldaláról, és hozzáfűzik őket a hirdetéshez. Miután beállítottad, a Google a weboldaladról képeket ad hozzá a megfelelő hirdetéscsoportokhoz a keresési kampányokban. Korábban a dinamikus képbővítmények csak angol nyelven voltak elérhetők. Mostantól minden nyelven elérhetőek.

A dinamikus képbővítmények használatának megkezdéséhez jelentkezz be fiókod Bővítmények oldalán, vagy keresd meg a „Dinamikus képbővítmények hozzáadása” javaslatot a Javaslatok oldalon.

Képbővítmények létrehozása stock fotók segítségével

A képbővítmények létrehozásához szükséges látványelemek beszerzése kihívást jelenthet. Ennek megkönnyítése érdekében most már válogathatsz a Google Ads szolgáltatásban ingyenesen használható stock képek közül is.

A kezdéshez válaszd a „Stock Images” lehetőséget, amikor a rendszer felkér, hogy válassz képet a képbővítményhez. Ha találtál egy megfelelő képet, a Google Ads szolgáltatásban megvághatod négyzet vagy fekvő formátumra, mielőtt alkalmaznád a bővítményre.

Jó tudni, hogy a vízjel nem fog megjelenni a képen!

Bevált gyakorlat: alkalmazz legalább 3 képet a képbővítményekhez, és győződj meg arról, hogy azok relevánsak kulcsszavaid és hirdetésed szempontjából. Ezenkívül ügyelj arra, hogy a legfontosabb tartalom a képek közepén helyezkedjen el.

További információ a képbővítményekről a Google Ads Súgójában található.

Forrás: https://support.google.com/google-ads/answer/11430278

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!