Segíthetünk?

Blog

2023. november 22.

Hozzunk létre A/B tesztet Demand Gen kampányainkhoz

Októbertől kezdve a Demand Gen kampányok minden hirdető számára elérhetőek lesznek a Google Ads szolgáltatásban, és a Discovery-kampányok jogosultak lesznek a frissítésekre.

A frissítést követően a Discovery kampányokból származó összes előzmény adat zökkenőmentesen átkerül az új kampányokba, így teljes mértékben kihasználhatjuk az újonnan kialakított felhasználói felület előnyeit és elkezdhetjük kampányaink optimalizálását az új teljesítménynövelő funkciókkal.

A kísérletek segítségével változtatásokat tesztelhet a Demand Gen kampányokban. Mérhetjük eredményeinket, és megérthetjük a módosítások hatását, mielőtt alkalmaznánk őket egy kampányban.

Hogyan működnek a Demand Gen kísérletek?

A Demand Gen kísérletek segítségével kísérleti kampányt hozhatunk létre, amellyel tesztelhetjük, hogyan teljesítenek a változtatások az eredeti kampányhoz képest.

Állítsunk be egy Demand Gen kísérletet

A kísérlet beállításakor megadhatjuk, hogy mennyi ideig szeretnénk azt futtatni, és az eredeti kampány forgalmának (és költségkeretének) mekkora részét szeretnénk felhasználni.

Különböző megbízhatósági szintek közül választhatunk a kísérlet során. Az alacsonyabb szám gyorsabb eredményt tesz lehetővé:

  • 70% (alapértelmezett). Iránybeli eredmények, igazodik a Lift Measurement legalacsonyabb CL-jéhez.
  • 80%. Irányított eredmények, egyensúly a gyorsaság és a biztos eredmények között.
  • 95%. Meggyőző eredmények, azoknak a felhasználóknak, akik nagy biztonságra törekszenek a nagy döntésekhez.

Kövessük nyomon a kísérleteket

A kísérlet futása közben figyelemmel kísérhetjük és összehasonlíthatjuk a teljesítményt az eredeti kampánnyal. Ha szeretnénk, korábban befejezhetjük a kísérletet .

A Demand Gen A/B kísérletek egyedi jellemzői

  • A Demand Gen kísérletek az összes hálózaton futni fognak – Discover, Gmail és Youtube.
  • A Demand Gen kísérletek lehetővé teszik a hirdetők számára, hogy teszteljék a képes és videókampányok összes változatát.
  • A kísérletek csak kreatív tesztelést tesznek lehetővé. Jelenleg nem javasolják más változók, például célzás, ajánlat és költségkeret tesztelését.
  • A hirdetőknek azt javasolják, hogy hozzanak létre új kampányokat azonos kezdési dátummal a kísérlet futtatásához. A kísérletek csak a Demand Gen kampányokat használhatják.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!