Segíthetünk?

Blog

2021. augusztus 03.

Így készülj az iskolakezdésre PPC managerként

A Google felmérése szerint az észak-amerikai, iskolakezdésre készülő vásárlók több mint 50%-a azt állítja, hogy mielőtt bemegy az üzletbe, online ellenőrizni fogja a boltban lévő készleteket. Ugyanezen csoport 48%-a válaszai szerint olyan üzletekben fog vásárolni, amelyekben a helyszínen történő átvételt vagy érintés nélküli szállítás is elérhető.

Ezért fontos a vásárlókat olyan hirdetésekkel célozni, amelyek a helyi készletre vonatkozó információkat tartalmazzák. Szintén érdemes kiemelni a termékek esetén, hogy azonnal átvehetők a boltban vagy csak később, vannak-e egyéb átvételi pontok. 

Pointy by Google

A kiskereskedések számára egy új applikációt tesz elérhetővé a Google, a Pointy-t. Amennyiben egy vállalkozás nem rendelkezik automatikusan frissülő készlet információval, a Google Pointy segítségével könnyen és gyorsan tudja felvenni a termékeket a rendszerbe és futtathat hirdetéseket rájuk. 

Működése nagyon egyszerű, a termékek beolvasását követően, azok feltöltődnek a kereskedés Pointy oldalára. Ezzel lényegében egy online termékkatalógus hozunk létre, amely a vásárlók számára tartalmazza a naprakész termékinformációikat, az üzlet elérhetőségeit és nyitvatartási időt.

Ajánlatok és kedvezmények

Az ajánlatok és kedvezmények szintén kulcsfontosságúak ebben az évszakban. A Google szerint „discount code” keresések több mint 50%-kal nőttek tavalyhoz képest.

Ezért lehetővé tették, hogy a hirdetők az üzleten belüli kedvezményeket, (mint például a „20% kedvezmény” vagy az „egyet fizetsz, kettőt kapsz”) lokálisan népszerűsíthessék, még promóciós kódok elhelyezésére is van opció a hirdetésekben.

Lokáció megjelölése

A korábban említett kutatás szerint az iskolát kezdő vásárlók 60%-a tervezi, hogy idén a tanuláshoz szükséges eszközök és kiegészítők egy részét kisvállalkozásnál vásárolja meg.

A helyi kampányok egyszerű, de hatékony megoldást jelentenek a különböző méretű kereskedők számára, hogy a Google Térképen, a keresőben, a YouTube-on, a Gmail-en és a Google Display hálózaton keresztül népszerűsítsék az üzleteiket. Ezen kampányok fő konverziójaként az üzletlátogatást, a telefonhívást vagy az oda vezető útvonalakra való kattintást érdemes megadni és optimalizálni.

Optimalizálás az omnichannel célokra

Amennyiben a vásárlók online és az üzletben is beszerezhetik a termékeket, fontos hogy a hirdetések mérését és hatékonyságát ne korlátozzuk. Ehhez érdemes a Smart Bidding stratégia alkalmazásakor az üzlethelység látogatását is felvenni, mint konverziót. A keresési és shopping kampányoknál van lehetőség omnichannel optimalizációra.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!