Segíthetünk?

Blog

2022. január 03.

Így változtatja meg a Meta a Facebook hirdetések célzását 2022-ben

A Meta bejelentette, hogy 2022. január 19-től négy kategóriában eltávolítja a Facebook Ads közönségcélzási lehetőségeit. Az iparági nyomásra a Facebook anyamárkája, a Meta tartja magát korábbi ígéretéhez, és csökkenti a hirdetők célzási beállításait. Ez egy szélesebb tendenciát is jelez.

Egyrészt a nagyfokú célzási pontosság támogatja az erősen személyre szabott élmények létrehozását, amelyek releváns és értékes felhasználói interakciókat tesznek lehetővé.

Ugyanakkor egyre inkább érzékenyebbé válik, amikor az embereket társadalmi ügyekhez való tartozásuk, egészségi állapotuk vagy demográfiai jellemzőik alapján azonosítják.

Ezt figyelembe véve a Facebook korlátozza a hirdetési lehetőségeket, és a továbbiakban nem teszi lehetővé az ilyen érzékeny paraméterek alapján történő célzást.

Mi változik a Facebook hirdetések célzása terén?

Január 19-től kezdve a Facebook négy fő kategóriában eltávolítja a célzási lehetőségeket, valamint a ritkán használt résszegmenseket.

  • Egészségügyi okok (pl. mellrák elleni figyelemfelhívás).
  • Szexuális irányultság (pl. LMBT).
  • Vallási gyakorlatok és csoportok (pl. katolikus egyház ).
  • Politikai meggyőződések, társadalmi kérdések, ügyek, szervezetek vagy személyek (pl. politikai párt vagy politikai jelölt).

A Meta frissítése a közelgő változásokról megemlíti, hogy a kampányok 2022. március végéig mutathatnak hirdetéseket az érintett célcsoportoknak.

Emellett a változások nem terjednek ki teljes mértékben a Meta ökoszisztémára.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!