Segíthetünk?

Blog

2021. augusztus 02.

Így védi a Facebook a fiatalkorúakat

Jelentős változtatásokat jelentett be a Facebook azt illetően, ahogyan a hirdetők Facebookon, Instagramon és Messengeren a fiatalokat elérhetik. A cél az ő védelmük.

A következő hirdetési módosítások várhatók:

Néhány hét múlva a 18 év alattiakat (néhány országban ennél idősebbeket is) már csak életkor, nem és lokáció alapján lehet hirdetésekkel megcélozni. Tehát onnantól ez a korosztály már nem lesz elérhető a korábban magától értetődő célzási opciók alapján, mint például érdeklődés vagy más appokon és weboldalakon való viselkedés. Ezek a változások globálisan érintik az Instagram, Facebook és Messenger platformját egyaránt.

A Facebook a bejelentésében kifejtette az álláspontját, mely szerint hisz a releváns hirdetések felhasználók számára való megjelenítésében, hiszen ez alapján az embereknek lehetőségük van az általuk legérdekesebbnek talált termékek és szolgáltatások alapján válogatni. Ehhez pedig a hirdetőknek lehetőséget kell biztosítani arra, hogy a felhasználókat az érdeklődésük alapján célozzák meg, amelyről pedig az általuk és más partnerek által megosztott információk alapján áll rendelkezésre adat.

Már most is lehetőséget biztosítanak a felhasználóknak annak eldöntésére, hogy kívánnak-e személyre szabott hirdetéseket látni, ezt a beállításokban módosíthatja bárki. Azonban gyermekvédők állítása szerint egy bizonyos kor alatt az ember még nem feltétlenül képes az adatai ilyen módon való felhasználásáról szóló döntést kellő tudatossággal és felelősséggel meghozni. Ezért, a fentiek ellenére, elővigyázatosságból szükség van bizonyos változtatásokra a hirdetések célzási lehetőségeiben.

Amikor a fiatalok betöltik a 18 évet, a rendszer értesíti őket arról, hogy innentől a hirdetőknek módjukban áll őket érdeklődésük alapján is elérni, így lehetőségük van módosítani a beállításaikon.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!