Segíthetünk?

Blog

2024. január 19.

Irányelvfrissítés: A kényes eseményekkel kapcsolatos, nem helyénvaló tartalmakra vonatkozó irányelvek

2024 februárjában a Shopping-hirdetések frissíti a nem helyénvaló tartalomra vonatkozó irányelvét. A módosítás célja a kényes események meghatározásának egyértelműbbé tétele

A „kényes esemény” olyan előre nem látható esemény vagy fejlemény, amely jelentős kockázatot jelent a Google azon képességére nézve, hogy jó minőségű, releváns információkat és alapigazságokat tudjon biztosítani, illetve csökkenteni tudja az érzéketlen vagy kizsákmányoló tartalmak mennyiségét a szembetűnő vagy a bevételszerzésre használt funkciókban. A kényes események során különféle lépésekkel tudjuk kezelni az említett kockázatokat.

Példák kényes eseményekre: jelentős társadalmi, kulturális vagy politikai hatással bíró események, például polgári veszélyhelyzetek, természeti katasztrófák, közegészségügyi veszélyhelyzetek, terrorizmussal összefüggő cselekedetek, politikai konfliktusok vagy tömeges erőszakkal járó cselekmények.

Forrás: https://support.google.com/merchants/answer/14199870

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!