Segíthetünk?

Blog

2020. december 02.

Itt a Google Ads Editor új verziója

Novemberben a Google Ads Editor egy újabb, az 1.5-ös verziója élesedett.

Lássuk, milyen újdonságokat tapasztalhatunk benne: 

  1. Tudunk most már ugyanazzal a címkével kampányokat, hirdetéscsportokat és más elemeket szűrni. Az alábbi módon szükséges eljárnunk:
  • Nyissuk meg a megosztott könyvtárat
  • Kattintsunk a Címkékre
  • Válasszuk ki azokat a címkéket, amelyek alapján szűrni szeretnénk és kattintsunk jobb egérgombbal
  • Válasszunk az alábbi opciók közül:
    • Válasszunk a kapcsolódó fiókok közül
    • Válasszunk a kapcsolódó kampányok közül
    • Válasszunk a kapcsolódó hirdetéscsoportok közül
    • Válasszunk a kapcsolódó elemek közül: lássuk a hirdetéscsoportokat és a kampányokat egyszerre
  1. Képes Bővítmények most már teljeskörű szerkesztése a felületen.
  2. Billentyűparancs segítségével tudunk az előzően meglátogatott elemre visszamenni. 

A ctrl+tab (Windows) / alt+tab (Mac) kombinációval tudunk átugrani. PL. Ha kampányszinten vagyunk, de előtte kulcsszószinten voltunk, akkor ezzel a kombinációval tudunk visszamenni a kulcsszó szintre. Ez a funkció abban fog a leginkább segíteni, hogy a fiók recommendations és azok implementálása között tudjunk hatékonyabban lépegetni.

  1. A hibaüzenetek részletesebben jelennek meg.
  2. 16 új adatoszlop jelenik meg, amivel a Google Ads legfrissebb állását láthatjuk. 
  3. Ellenőrizni tudjuk most már a felületen az RSA és reszponzív Display hirdetések erősségét. 
  4. Részletesebben jelennek meg a fiókkal kapcsolatos javaslatok, és ezeket az Editor felületén keresztül is tudjuk alkalmazni vagy elvetni.  
  5. Dinamikus hirdetésekhez tartozó feedek: hozzá tudjuk rendelni a kampányokhoz a felületen. 
  6. További javaslatok: Most már a target ROAS és a konverziók maximalizálása ajánlattelek számára is elérhetők olyan javaslatok, amik a hirdetési kreatívok javítását vagy a kulcsszavak optimalizálást célozzák.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!