Segíthetünk?

Blog

2022. január 20.

Itt a Google Ads új eszköze a nem jóváhagyott hirdetések kezelésére

A Google kiadott egy eszközt a nem jóváhagyott hirdetések kezelésére a Google Ads számára, amellyel megjelölhetőek és törölhetőek a szabályzatot sértő hirdetések a fiókban. Ahhoz, hogy ezt integrálni tudjuk Python, BigQuery API, Google Ads API és OAuth 2.0 ismeretekre van szükség.

Miért is jó ez? 

 A nem jóváhagyott hirdetéseket ellenőrző eszköz „lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy felülvizsgálják az összes nem jóváhagyott hirdetést a Google Ads-fiókban” – közölte a vállalat. Ez a nézet lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy proaktívan auditálják fiókjaikat , holisztikusan elemezzék a nem jóváhagyott hirdetéseket és felsimerjék hogy hogyan minimalizálják és csökkentsék a potenciálisan szabályszegő hirdetéseket.

Az eszköz két Python üzemmódban futtatható:

„Audit mód”– exportálja a fiókjaiban nem jóváhagyott hirdetések kimenetét.

„Remove Mode” – törli az aktuálisan nem jóváhagyott hirdetéseket és a naplózott részleteket.

A megvalósítás részleteit a Githubon tekinthetjük meg, és a becslések szerint körülbelül két órát vesz igénybe a megoldás implementálása a rendszerbe.

Miért érdekes ez a számunkra? 

Ez segíthet azoknak, akik sok fiókot vagy sok hirdetést kezelnek, egy könnyebb módot kínál arra, hogy a Google Adsben a nem jóváhagyott hirdetések kezelését áttekinthessék és skálázhassák. A Google szerint „a skálázható működő hirdetőknek szükségük van egy olyan megoldásra, amellyel holisztikusan felülvizsgálhatják a szabályzatot sértő hirdetéseket a fiókjaikban, így biztosíthatják a Google hirdetési szabályzatainak való megfelelést. Ahogy a Google újabb irányelveket és végrehajtási mechanizmusokat vezet be, a hirdetőknek folyamatosan ellenőrizniük kell fiókjaikat, hogy biztosítsák a Google hirdetési irányelveinek való megfelelést”. Egy szóval tehát egy újabb eszköz, ami megfelelően alkalmazva megkönnyítheti a munkánkat.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!