Segíthetünk?

Blog

2023. június 14.

Itt a Linkedin generatív mesterséges intelligencia

A LinkedIn generatív mesterséges intelligencia tesztelés alatt áll, és hamarosan videóba ágyazott hirdetéseket, beszélgetési hirdetéseket és gondolatvezető hirdetéseket kínál a hirdetőknek.

A LinkedIn folytatja az új eszközök és hirdetésformátumok tesztelését és bevezetését, amelyek segítségével a hirdetők hatékonyabban érhetik el célközönségüket a platformon, javíthatják a megtérülést és növelhetik a bevételt.

Generatív AI tesztelése

A LinkedIn elkezdi tesztelni az úgynevezett AI Copy Suggestions-t. Címsorokat és szövegmásolatokat javasol a hirdetésekhez a LinkedIn-oldal alapján. A hirdetők öt lehetőség közül választhatnak, szerkeszthetik, majd alkalmazhatják a másolatot egy kampányra.

Így néz ki:

Csak korlátozott számú észak-amerikai hirdető fér hozzá a mesterséges intelligencia másolási javaslataihoz a LinkedIn Campaign Managerben. A vállalat azonban jelezte, hogy az elkövetkező hónapokban további nyelveken és régiókban tervezi a funkciót. 

A LinkedIn csatlakozik a Google Ads-hez , a Meta-hoz , az Amazon-hoz és más platformokhoz, amelyek most (vagy hamarosan) generatív mesterséges intelligenciát kínálnak a hirdetőknek.

Videóba ágyazott hirdetések

A LinkedIn a tartalom előtti és közbeni hirdetéseket hozza el külső megjelenítői hálózatába:

  • „Ezek a hirdetések, amelyek mobil- vagy asztali alkalmazásokban és webhelyeken jelennek meg, a hosszú formátumú videótartalom elején (tartalom előtti) és közepén (tartalom közbeni) fognak lejátszani a LinkedIn Audience Network megbízható megjelenítői webhelyein.” mondott.

Conversation ads  és Thought Leader Ads

Ez a két új hirdetésformátum nem új, de júliustól általánosan elérhetővé válnak.

  • Conversation ads lehetővé teszi több cselekvésre ösztönző gomb beállítását (tartalomhoz vagy ajánlatokhoz), és potenciális ügyfeleket gyűjttését is. Íme egy videó, amely bemutatja, hogyan működik:

 A LinkedIn bejelentését itt érhetjük el .

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!