Segíthetünk?

Blog

2023. szeptember 12.

Itt a Performance Max újdonsága

Az új funkció a DSA-hoz hasonló. Ezzel az új URL-szabállyal meg tudjuk mondani a PMax-nak, hogy csak olyan oldalakra irányítsa át a felhasználókat, amelyek valóban hasznosak lehetnek pl. az eladás szempontjából.

Például megmondhatjuk, hogy tartalmazza a „/shop” részt az URL. Vagy ha csak egy termékkategóriában futtatom a PMax kampányt, mondjuk a cipők esetében, akkor például csak a „/cipők” kifejezést használjuk. Ezáltal elkerülhetjük, hogy olyan oldalakra landoljanak a látogatók, amik nem támogatják közvetlenül az üzleti céljainkat, pl. blog vagy kapcsolati oldal.

Miért lehet érdekes ez az újdonság számunkra? Leginkább azért, mert ez a funkció lehetővé teszi a marketingesek számára, hogy jobban szabályozzák hirdetéseik megjelenítését, mivel manuálisan választhatjuk ki, hogy mit kívánunk pontosan megcélozni. Ennek következményeképp a márka számára konkrétabb és relevánsabb közönséget érhetünk el.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!