Segíthetünk?

Blog

Hírek

2015. május 20.

Kiemelt helyen a tweetek a Google találati listáján

A Google és a Twitter legújabb közös megállapodásának köszönhetően hamarosan érkeznek a keresési eredményekbe ágyazott legfrissebb tweetek, ezzel még nagyobb láthatóságot garantálva azoknak a vállalatoknak, melyek aktívan használják a közösségi médiát.

A tegnap bejelentett új találati megjelenítési forma az Egyesült Államokban, mobilon végzett keresési eredményeknél már látható, és a Google ígérete szerint hamarosan más országokban és desktopon végzett kereséseknél is elérhető lesz. A találati eredmények rangsorolásában már eddig is előnyt jelentett a közösségi média jelenlét és integráció, most pedig ez még fontosabbá vált a keresőoptimalizálás szempontjából.

Példaként nézzünk egy keresést a Nasára.

Kiemelt helyen a tweetek a Google SERP-en

A twitteres találati eredmények az oldal tetején vagy egyes kereséseknél lejjebb, az oldal közepén láthatók. A bejegyzések prominensen jelennek meg, nagy képekkel, és swipe-olni is lehet közöttük.

A Google azt írja hivatalos blogján, hogy az újítás célja, hogy a felhasználók valós idejű információkhoz jussanak a fontos eseményekkel kapcsolatban, és hogy a Twitteren keresztül a vállalatok vagy egyének a legrelevánsabb pillanatban érhessék el a célközönségüket.

A találatok megjelenítéséhez nem kapcsolódik monetizáció, vagyis a Twitternek nem származik közvetlen anyagi haszna a kattintásokból, illetve a bejegyzések megjelenítéséért sem kell fizetni. Jelentős forgalmat generál viszont a Twitter oldalának és mobil applikációjának.

Hamarosan hazánkba is elérkezik ez az újítás a Google keresési találatok megjelenítésében, a következő hónapok során érdemes felkészülni és fejleszteni Twitteres jelenlétünket.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!