Segíthetünk?

Blog

Hírek

2015. augusztus 13.

Kik lettek a Mobilegeddon nyertesei?

A KKV weboldalak átlagosan 11 százalékos oldalmegtekintéssel növekedtek a mobilbarát frissítést követően!

Úgy tűnik, a Mobilegeddon legnagyobb nyertesei a legalacsonyabb forgalommal rendelkező oldalak voltak. Több vita is folyt arról, hogy a mobilbarát algoritmus frissítése milyen hatással volt a weboldalakra. Ennek keretében készült egy olyan tanulmány, amely a kisvállalatok esetében jelentős forgalomnövekedést mutat a Mobilegeddon utáni időszakban.

A Duda egy olyan cég, mely elsősorban kisvállalati webfejlesztésre szakosodott és közel 4700 már eleve mobilbarát website tárolásáért felelős. A cég 6 héttel a mobilbarát algoritmus frissítés előtt és után nyomon követte a weboldalak „sorsát”, és a frissítést követően 10.8%-os oldal megtekintésbeli növekedést észlelt.

Érdekes eredmény született: a frissítés előtt a legalacsonyabb forgalommal rendelkező oldalaknál lettek a legjobb eredmények. A Duda vezérigazgatója, Itai Sadan szerint ez egy nagyon érdekes, ugyanakkor váratlan felfedezés.

 mobilegeddon

A fenti ábrán jól látható, hogy azok az oldalak, amelyek heti 100-200 látogatóval rendelkeztek, közel 14%-os forgalom növekedést értek el. A nagyobb látogatottságú oldalak forgalma már nem nőtt ilyen mértékben, de ugyanakkor továbbra is jó láthatóságnak örvendenek. A vezérigazgatónak címzett levélben, melyben arról faggatták, hogy volt-e valami különbség a csak mobil, valamint a reszponzív KKV oldalak között a tesztjeiket követően, ezt válaszolta: „Nem találtunk adatot, amely statisztikailag elég szignifikáns ahhoz, hogy bármilyen következtetést levonjunk ebben a témában.”

Sok alacsony forgalmú KKV-nál a láthatóság növelése lényeges hatással lehet az eladásokra a sokkal  minőségibb mobil kereséseknek köszönhetően a desktop keresésekkel szemben.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!