Segíthetünk?

Blog

Hírek

2016. augusztus 30.

A Kiterjesztett szöveges hirdetés nem jelent előnyt! Vagy mégis?

Augusztusban mindenki számára elérhetővé vált a Kiterjesztett szöveges hirdetés, aminek köszönhetően még masszívabb lehet a jelenlétünk a Google fizetett találatai között. Ugyanakkor továbbra is futnak a hagyományos szöveges hirdetések, így sokakban felmerült a kérdés, hogy jelent-e rangsorolási előnyt, ha valaki a Kiterjesztett verziót használja.

A Google most egyértelműen leszögezte hivatalos oldalán keresztül, hogy ilyesmiről szó sincs, a rangsort továbbra is a licit és a minőségi mutató határozzák meg.

Miért lehet, hogy mégis?

A dolog pofonegyszerű. Az új hirdetési forma a megjelenésének köszönhetően jóval magasabb CTR mutatókat képes produkálni, amivel javulhat a kampány általános teljesítménye, minőségi mutatója is. Ha javul a minőségi mutató – ami, mint tudjuk egyik eleme a rangsort befolyásoló tényezőknek -, akkor erősödhet a pozíciónk is.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!