Segíthetünk?

Blog

Hírek

2019. október 04.

KM News – 40. hét – Ezek történtek a héten

Újabb hét, így újból a legfrissebb hírekkel jelentkezünk az online marketing világából. Tarts velünk és szemezgess a Google Ads, Google Analytics, SEO és Social Media jellegű témákból. Kezdjük is el!

1/ Gyorsabb Facebook katalógus frissítések

Mostantól a beállított frissítési ütemezésen felül a Facebook akkor is befrissíti a katalógust, ha azt érzékeli, hogy változott az adatforrás tartalma. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy nem kell megvárni az ütemezett óránkénti, napi vagy heti feltöltést. Ennek a frissítésnek köszönhetően, mindig naprakész lesz a katalógusunk. Amikor a rendszer észlel egy új terméket a katalógusban, automatikusan feltöltésre kerül.  Ennek a beállításnak az elérése a Katalógusok – Termékek adatforrásai – Adatforrás neve – Beállítások résznél található. Amikor új feed ütemezést állítunk be, látni fogjuk az Új verziók automatikus feltöltése lehetőséget. Ez az opció alapértelmezés szerint be van kapcsolva, de dönthetünk úgy, hogy kikapcsoljuk.

2/ Facebook részletes célzási változások

Néhány részletes célzási lehetőséget kivezetett a facebook. 2019. augusztus 19. után bizonyos célzási lehetőségek nem lesznek elérhetők az új kampányokhoz.

A meglévő kampányok keretében a hirdetések 2020. január 14-ig továbbra is megjelenhetnek ezekkel a hirdetési beállításokkal. A 2020. január 14-ig nem frissített kampányok megjelenítését szüneteltetik.

Amikor lehetséges, alternatív célzási beállításokat javasol számunkra rendszer, így könnyedén tudjuk módosítani.

3/ Nevet vált és bővült a Google oktatási platformja

Az új név – SkillShop

Új Google Ads tanfolyamokat vezetnek be, amelyek segítségével jobban megismerhetjük a keresési, display, videó és shopping kampányok kezelését és mérését. Mindegyik kampány típushoz tanusítás szerezhető be, valamint bővült a tanfolyamok köre is.

4/ Hívást kezdeményező hirdetések

A felhasználói élmény javítása és a jobb minőségű hívások érdekében, a Google frissítette a hirdetési egység elrendezését.

Most a vállalkozás neve és a címsor közvetlenül a telefonszám alatt jelenik meg, egy nagyobb telefon ikonnal együtt.

Az új megjelenés segít, hogy a hívást kezdeményező hirdetések, jobban kitűnjenek a többi szöveges hirdetéstől.

A meglévő hívást kezdeményező hirdetések, ezen a héten automatikusan átváltanak az új elrendezésre, és nincs szükség további intézkedésre.

5/ Szeptemberi Google alap-algoritmus frissítés

Az alapalgoritmus frissítés, magyar idő szerint 2019.09.24.-én, 20 órakor kezdetét vette. Várhatóan néhány nap alatt lefut a teljes frissülés.Az alap-algoritmus frissítés során a Google a rangsorolási algoritmusán alapvető és széleskörű módosításokat hajt végre. Ellentétben az olyan specifikus frissítésekkel, ami például csak a weboldalak sebességét figyeli.

Ilyen esetben a Google általában újraértékeli a tartalmat, hogy a találati listán relevánsabb és jobb találatokat jelenítsen meg. Ez nem büntetés, inkább a rangsorolás finomhangolása. Az ilyen frissítések keresőoptimalizálási szempontból mindig változást hoznak.

Hasonló algoritmusfrissítés 2019 június 3-án került sor legutóbb, ami alaposan megmozgatta a találati listát.

Analyticsben tapasztalhatunk érdekes változásokat a következő napokban.

Hétfőn (09.30.) megszűnt az átlagos pozíció, helyette használjuk az új mutatókat, melyek tisztább képet nyújtanak arról, hogy a hirdetések a keresési oldalak mely részein jelennek meg!

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!