Segíthetünk?

Blog

2022. május 04.

Könnyebb vevőszerzést ígér a Performance Max kampányok frissítése

A Performance Max kampánytípusban a Google a legfejlettebb automatizmusait egyesítette. Lássuk, mik ezek, és miért kedvező ez a hirdetők számára!

Új ügyfélszerzés cél

Eddig az új ügyfélszerzés cél megjelölése csak a smart shopping kampányokban volt elérhető, a következő hetekben azonban ez a Performance Max kampányokban is bevezetésre kerül az értékesítést és leadek szerzését célzó ügyfelek számára.

Emelhetünk az új ügyfeleknek megjelenő hirdetések ajánlatán, vagy célozhatunk akár kizárólag új ügyfeleket, a költséghatékonyság megőrzése mellett.

Az új ügyfelek azonosításában a customer match listák feltöltése, valamint a konverziós tagek használata segíti a Google algoritmusát.

Megújuló Insights Page

Az Insights oldal használata segíti a kampányok és stratégia gyors áttekintését, ezáltal időt spórolunk a döntéshozatalban. A következő hetekben bevezetésre kerül az új Insigths Page.

Eszközök közönségenként:

Az „asset audience insights” azt mutatja meg, hogy a feltöltött szövegek, képek és videók hogyan teljesítenek az egyes közönségszegmensekben.

Diagnostic Insights (eredmény áttekintés):

Ez a nézet megmutatja, hogy egy létrehozott egy Performance Max kampányban van-e a megjelenést vagy megfelelő teljesítményt gátló elem.

1 kattintásos upgrade

A következő néhány hét során fog megjelenni az a fejlesztés, amivel a Smart Shopping kampányokat 1 kattintással tudjuk Performance Max kampánnyá alakítani.

Ugyanez a Local kampányokra vonatkozóan június elejére várható.

Amikor az upgrade lehetősége elérhető, akkor a fiókban értesítést fogunk látni, valamint indíthatjuk ezt a Recommendations és Kampányok lapról is.

A kampányok átalakítását 2 féleképpen végezhetjük:

–   Egyben az összeset átváltjuk

–   Egyenként kiválasztjuk az átváltandó kampány(oka)t

Az átváltás után egy új Performance Max kampányt hozunk létre, ami automatikusan magában hordozza a korábbi kampány tanulási folyamatát. A budget és beállítások is automatikusan átmásolásra kerülnek az új kampányba.

A Google javaslata szerint az átalakítást a lehető leghamarabb érdemes elvégezni, hogy a közelgő szabadságidőszakok idején ez ne jelentsen problémát.

A Smart Shopping kampányok júliustól, a Local kampányok pedig augusztustól szeptember végéig automatikusan átalakulnak majd Performance Max kampánnyá.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

1 hozzászólás

[…] blog.googleklikkmania.hu […]

Írta: Új funkciók a Performance Max kampányoknál - We Talk Digital
2022. július 06.
Válasz

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!