Segíthetünk?

Blog

Hírek

2016. június 08.

A konverziós arány növelésének a kulcsa a perszonalizáció

Ha a fizikai boltunkba betér egy érdeklődő az első interakciókat követően már nagyjából tudjuk, hogy milyen irányba vigyük a kommunikációt és miként tudjuk hamarosan vevővé konvertálni. Ugyanez igaz a digitális térben is, de mégis nagyon kevesen veszik a fáradságot, hogy személyre szabják az online megjelenést és promóciókat.

Jól tudja ezt a marketing automatizálással foglalkozó Marketo is, akik egy infografikát készítettek arról, hogy miért és hogyan érdemes a személyre szabott webes jelenlétet integrálni az online stratégiánkba. Kattints az alábbi képre!

Szemelyreszabas

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!