Segíthetünk?

Blog

Hírek

2015. augusztus 26.

Közösségi szignálok hatása a SEO-ra

A SEO szakembereket napi szinten foglalkoztatja, hogy vajon mi lehet hatással az organikus találati listára, vajon milyen alkotóelemei vannak a Google algoritmusának. John Mueller, a Google Webmaster Trends elemzője múlt héten választ adott az egyik leggyakrabban felmerülő kérdésre.

kozossegi-jelzok

Gyakran üti fel fejét a következő kérdés a SEO világában: hatással vannak a közösségi szignálok, jelzők (social signals) az organikus találatokra?

John Mueller a napokban, egy Google+ hangout keretein belül tért ki erre a kérdésre is, és tett pontot az i-re. És a válasz? Nincsenek közvetlen hatással a közösségi szignálok a talalátokra. Kifejtette azonban, hogy a nem nofollow linkek esetleg gyakorolhatnak valamilyen hatást az eredményeinkre. Tény az is, hogy a közösségi hálózatok tartalmai is szerepelhetnek a találati listákon, aminek legfőbb előnye, hogy többször is felbukkanhatunk a keresési eredmények között.

Noha a megosztások, likeok, +1-ek közvetlen hatással nincsenek a találati listán elért helyezésünkre, nincs okunk megfeledkezni ezek jelentősségéről. A Google célja ugyanis, hogy a keresést végrehajtó felhasználói a lehető legjobb, számára legmegfelelőbb tartalomhoz jussanak. Ha pedig valamit rengetegen likeoltak és osztottak meg, az feltételezhetően jó tartalom, így valószínű, hogy előkelő helyet kap a találati listán egy releváns keresés alkalmával.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!