Segíthetünk?

Blog

2021. február 19.

Lead űrlap, mint kattintás nélküli konverzió

A keresési eredmények oldalon (SERP) található lead űrlapok kattintás nélküli konverziót jelentenek a Google Ads- felhasználók számára.

A potenciális ügyfelek űrlap bővítmény elérhető a keresési, videós és discovery kampányoknál.

A korábban béta verzióban elérhető űrlapkitöltő bővítmény mostantól a direkten kattintott keresési, videós és discovery hirdetéseknél is megjelenik. Ha ez a funkció be van kapcsolva, akkor ez azt jelenti, hogy mostantól ha egy felhasználó egy hirdetés címsorára kattint, akkor a keresési eredményeknél megjelenik a űrlap, így a felhasználót nem kell a weboldalra vezetni. Az űrlap kitöltését követően dönthet úgy a felhasználó, hogy meglátogatja a webhelyet, vagy folytatja a keresést a Google felületén.

Google Új Lead Bővítmény Gif

Előnyök: Az ezzel kapcsolatos további cikkek kimondják, hogy az előnyök között szerepel a konverziók növelése és a hirdetések elkötelezettségének javítása. “Miután a potenciális ügyfél lead űrlap kitöltését követően dönthet úgy a felhasználó, hogy meglátogatja az Ön webhelyét, vagy visszatér a keresési eredmény oldalra.” jelentette ki a frissített támogatói dokumentum.

Az adatok lehúzása: A Google kijelentette, hogy a hirdetők manuálisan letölthetik az elmúlt 30 nap adatait közvetlenül a Google Ads rendszeréből, vagy létrehozhatnak egy webhorgot(webhook), hogy az adatok közvetlenül a CRM rendszerbe kerüljenek. A béta tesztelők azt mondják a SEL-nek(Search Engine Land), hogy nagyon fontos egy ritmikus rendszer létrehozása a leadek és a sales között, ha nincsen webhook beállítva.

Ki tudja használni: A súgó dokumentumban meghatározza, hogy a hirdetőknek milyen követelményeknek kell megfelelniük az új bővítmény használatához. A követelmények között megtalálható az irányelvek betartása, az űrlapba beillesztett adatvédelmi irányelvek feltüntetése és egy alkalmas Ads fiók.

Azoknak, akik szeretnék ezt a bővítmény kihasználni 50 000 dollárt vagy annak megfelelő összeget kell költeni, hogy jogosultak legyenek erre.

Miért érdekes? Mivel több hirdetési platform is az automatizálás felé halad, amely kevesebb irányítást biztosít a hirdetők számára, különösen érdekes, hogy a Google további bővíti azt a lehetőséget, ahol a felhasználó nem hagyja el a keresési eredmények oldalt. Ez a kijelentés egy ideje aggodalomra ad okot a SEO szakemberek körében.

Az űrlap kitöltés bővítmény hasznos lehet egyes iparágak számára, vagy megcélozhatnak új, eddig ismeretlen kulcsszavakat. Például a Google szerint ilyen iparág az autóipar, ahol megnőhet az ilyen bővítmények iránti kereslet, míg másoknál fokozatos tesztelések mellett történhet meg az integrálás.

Kritikus pont továbbá meghatározni, hogy a felhasználó hol tart éppen a vásárlás útján.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!