Segíthetünk?

Blog

Hírek

2020. április 29.

A LinkedIn lehetővé teszi a szavazás funkciót

A Linkedinen is megjelenik a szavazás funkció, ami a már ismert közösségi szavazásokhoz lesz hasonló. 

Nagyjából ugyanúgy fog működni, mint a Twitter szavazás funkciója: a felhasználók egy kérdéshez max. 4 válaszlehetőséget adhatnak meg. Az egyik fontos különbség az, hogy a LinkedIn szavazás két hétig érvényes, míg a Twitter bejegyzésekhez kapcsolódó szavazások 7 napig érhetők el. 

(A FB és IG poll-ok csak Story bejegyzésben érhetők el.)

Még hivatalosan nem launcholt a funkció, viszont a LinkedIn már összerakott egy guide-ot arra vonatkozóan, hogy mit takar az új funkció. 

feedback-3239454_1920

Korábban, ha szavazást akartunk a LinkedInen létrehozni, azt csak egy appon keresztül tudtuk (Google Forms vagy Survey Monkey). Ha hivatalosan is kijön a funkció, akkor a felhasználók a felületen tudják ugyanezt megtenni, illetve ki tudják elemezni később az eredményeket, trendeket. Ezen kívül lehetőség arra is, hogy más tagokkal kapcsolatot teremtsünk a felületen. 

Korlátozások:

  • Nem lehet politikai tartalma
  • Egészségügyi adatokra nem kérdezhet rá
  • Más szenzitív adatok

Technikai részletek: 

A default láthatósági beállítás az, hogy bárki láthatja, a további opciók az alábbiak szerint alakulnak: 

  • Bárki + twitter: mindenki számára látható a Twitteren és LinkedInen
  • Csak ismerősök
  • Csapattagok: csak bizonyos csoporottagok számára láthatók
  • Eseményen résztvevők: adott esemény minden résztvevője számára

Szavazás időszaka: 

Az alábbiak közül bármilyen időszakra állítható:

  • 1 nap
  • 3 nap
  • 1 hét
  • 2 hét

Elemzések:

A szavazás létrehozója látja, hogy kik és hogyan szavaztak, továbbá az eredmények százalékos eloszlását is megjeéeníti neki a rendszer. Ha egy LinkedIn oldal hozza létre a szavazást, akkor az oldal összes adminja hozzáfér az eredményekhez.

 

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!