Segíthetünk?

Blog

Hírek

2016. július 18.

Made for mobile emailek az AdWords-től

A SeoRoundTable szerzője Rusty publikálta, hogy az AdWords már automata üzeneteket küld a kampánykezelőknek, amiben a mobil hirdetések beindítására sarkall.

Ahogyan a képernyőfotón is látszódik, vélhetően az AdWords kampányok, Eszköz statisztikák alapján küldik ki a perszonalizált emaileket, melyben felhívják a kampánykezelő figyelmét arra, hogy az egyes kampányokból érkező látogató hány százaléka érkezik már mobilról.

Made for mobile

A marketing célú hírlevél megfelelően agresszívnak tűnik, hogy elérje a célját, főleg a hatalmas Call-to-action gombbal, amivel egyből beléphetünk a fiókba és létrehozhatjuk a mobil célzású hirdetéseinket.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!