Segíthetünk?

Blog

Hírek

2016. március 21.

Májusban érkezik a Google mobilbarát algoritmusa

A Google a Webmester blogján jelentette be, hogy fellendítik a mobilbarát algoritmus hatásait, amit még 2015. április 21-én indítottak el.

A Google szerint még május elején meg fog történni a frissítés, ami növeli a mobilbarát rangsorolás előnyeit. A Google továbbá azt is mondta, hogy azok, akiknek az oldala már mobil-barát, azoknak nem kell aggódniuk, hiszen ez a frissítés nem fogja őket érinteni.

A frissítést fokozatosan terjesztik majd ki, ezért nem fogjuk látni a lemorzsolódást a nem mobilmarát weboldalak esetében, amikor is az algoritmus elindul. Az viszont egyelőre nem világos, hogy a közzététel heteket vagy hónapokat vesz majd igénybe. A Google csak annyit mondott, hogy az indulás már kiterjeszve, a frissítés pedig május elején várható.

google-mobile-friendly-algorithm

A mobilbarát algoritmus egy page-by-page jel, tehát beletelik egy kis időbe mire a Google kiértékeli az egyes weboldalakat, és lehet ezért történik fokozatosan a kiterjesztése.

Attól függetlenül, hogy milyen gyorsan térképezi fel és indexeli a Google az összes oldalt a webhelyünkön, a hatás lassú lehet, hogy megmutatkozzon.

Úgy tartják, hogy ennek a közzétételnek kisebb mértékű hatása lesz, mint az eredeti mobilbarát frissítésnek, ami az úgynevezett “Mobilegeddon”. Az eredeti Mobilegeddon-ról azt gondolták, hogy jelentős hatással van a mobil eredményekre, de nem mindenki mondta azt, hogy annyira sok.

A Google mobilbarát eszköze és a mobil iránymutatása a segítségünkre lehet, ha az oldalunk még nem mobilbarát, vagy, ha csak biztosra szeretnénk menni.

Valamint korábbi mobilbarát algoritmus cikkünkben is összefoglaltuk a fontos tudnivalókat.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!