Segíthetünk?

Blog

2022. január 11.

Már 3 Instagram hírcsatorna közül is választhatsz

Az Instagram két új hírcsatornát ad a meglévő mellé, amelyeket legördülő menüből lehet majd kiválasztani.

Adam Mosseri, az Instagram vezetője jelentette be a hamarosan megjelenő frissítést, amely már tesztelhető bizonyos felhasználók számára. 

Az Instagram alkalmazás háromféle hírfolyamot fog tartalmazni:

·   Kezdőlap (Home): Ez a ma ismert Instagram-élmény, ahol a tartalom algoritmikusan van rangsorolva az alapján, hogy valószínűleg mennyire érdekelnek bizonyos bejegyzések. A jövőben itt egyre több ajánlás lesz.

·   Kedvencek (Favorites) : Ez a hírcsatorna olyan fiókokból származó tartalmat fog közvetíteni, amelyekről semmiképp nem szeretnél lemaradni. Kiválaszthatod, hogy mely fiókok jelenjenek meg ebben a hírfolyamban.

·   Követett (Following): Itt az Insta visszahozza az időrendi hírfolyamot, amely csak az általad követett fiókok bejegyzéseit tartalmazza.

Mosseri szerint ezeket a változtatásokat annak érdekében hajtják végre, hogy az emberek jól érezzék magukat az alkalmazásban. Úgy véli, hogy az Instagram-hírcsatorna testreszabásával még pozitívabb élmény teremthető.

Ugyanakkor a fő hírcsatorna egyre távolabb kerül attól a tartalomtól, amelyet az emberek választottak. Ez jó hír, ha a tartalomfelfedezés részét nézzük, mivel lehetőséget teremt, hogy egyes csatornák több ember elé kerüljenek, és közönséget építhessenek ki.

A felhasználó szempontjából persze ez vezethet oda, hogy ha megnyitáskor úgy találja, nem kap olyan releváns tartalmat, amilyet látni szeretne, egyből átvált a Kedvencek vagy a Követett hírcsatornára egy könnyen elérhető legördülő menüből. 

Forrás: https://www.searchenginejournal.com/instagram-to-show-more-content-from-people-you-dont-follow/432006/#close

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!