Segíthetünk?

Blog

2021. június 29.

Megjelent a Brave Search publikus béta verziója

Az új béta kereső a Brave böngészőtől függetlenül elérhető, bármelyik típusú böngészőből a search.brave.com linken mobilon és desktop verzióban egyaránt.

A Brave márciusban, a Tailcat megvásárlását követően jelentette be az új keresőmotor fejlesztését.

A keresőmotor korai verzióját már több, mint 100.000 felhasználó tesztelte. A Brave böngésző havi felhasználóinak száma meghaladta a 32 milliót. 

A Brave keresőmotor egy teljesen független indexelésre épül, ami nem követi a felhasználókat, kereséseiket és kattintásokat.

Ennyiben más, mint a versenytársak:

  • Privacy: nincs profilalkotás és felhasználókövetés
  • Első a felhasználó: nem a hirdetőket vagy adatfelhasználókat helyezi előtérbe.
  • Független: saját indexelése van, nem más szolgáltatótól érkeznek a találatok.
  • Választási lehetőség: hamarosan választhatunk hirdetésmentes fizetős verziót is.
  • Átláthatóság: nem titkos algoritmusok befolyásolják az eredményeket, a rangsorolási alapelvek hamarosan nyilvánosak lesznek.
  • Zökkenőmentesség: a böngésző és keresőmotor integrációjával nem kell kompromisszumot kötni a privacy és személyreszabott megoldás terén sem.
  • Nyílt: más keresőmotorok számára is elérhető lesz a Brave Search.

A Brave Search annyira magabiztos a mindenkitől független találati listájában, hogy megjelenít egy mérőszámot arról, hogy a találatok hány %-a származik kizárólag a saját indexéből. 

A legtöbb keresést a Brave Search saját indexe kezeli, ám pl. a képes keresésekben a Microsoft Bingre támaszkodik.

A béta első fázisában nem jelenít meg hirdetéseket, később választhatunk az ingyenes, és hirdetéseket is tartalmazó keresés vagy fizetős, de hirdetésmentes opciók közül.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!