Segíthetünk?

Blog

2023. július 12.

Megjelent a Google Ads Szerkesztő 2.4-es verziója 8 új funkcióval

Az új funkciók segítségével a hirdetők időt takaríthatnak meg, megalapozottabb döntéseket hozhatnak, és javíthatják a Google Ads-kampányok teljesítményét.

A Google nemrég adta ki a Hirdetésszerkesztő 2.4-es verzióját, és a hirdetők számos új funkciót és frissítést használhatnak. Lássuk az újdonságokat.

Új funkciók:

  1. Videóelemek könyvtára. A fiókban használt összes videó megtalálható a videoelemek könyvtárában.
  2. Több fiók áttekintése. Az „Áttekintés” lapon most több fiók összefoglalása látható. Korábban egyszerre csak egy fiókot tudott megjeleníteni.
  3. Google Drive integráció. A Google Drive integrációjával a Szerkesztő mostantól támogatja a Google Drive-ba való exportálást vagy az onnan történő importálást. A Drive-ban lévő fájlokat megoszthatjuk más felhasználókkal is. A Google Táblázatok azonban jelenleg nem támogatott ebben a kiadásban.
  4. Ütemezett post. Mostantól ütemezhetjük bejegyzéseinket egy meghatározott időpontra.
  5. Szerkeszthető termékcsoportok és listacsoportok . A termékcsoportok és listacsoportok mostantól hozzáadhatók és módosíthatók a Szerkesztőben, egy párbeszédpanelen, amely megkönnyíti faszerű struktúrájuk megtekintését és karbantartását a Merchant Center termékfeedeket használó kampányok esetében. Korábban a termékcsoportok és listacsoportok kezelésének egyetlen módja a CSV-importálás volt.
  6. One YouTube network. Mostantól minden videokampány a YouTube keresési és YouTube-videó hálózatait célozza, ezért ezek a beállítások eltávolítva a Szerkesztőből. Csak a Videopartnerek beállítása marad változatlan.
  7. A videójavításról való leiratkozási lehetőség  . A videókampányok videójavításainak engedélyezésére vagy letiltására új beállítás vonatkozik.
  8. Letöltés. A „Letöltés”, amely korábban „Legutóbbi módosítások beolvasása” néven volt ismert, mostantól lehetővé teszi a korábban letöltött kampányok, elemtípusok letöltését, valamint a letöltött adatok vagy a három lehetőség kombinációjának optimalizálását. Ütemezheti egy kampány vagy más elemtípus letöltését is.

A Google megszüntetett egy funkciót, a földrajzi célzás és a kizárási módszerek frissített ellenőrzését. A Google szerint az „Érdeklődési terület („Az Ön helyei iránt érdeklődő emberek”) földrajzi célzási módszer többnyire elavult. Csak Discovery-kampányok esetén engedélyezett.  Az új funkciók segíthetnek a Google Ads-kampányok hatékonyságának és eredményességének javításában. Remélhetőleg a 8 új funkció közül néhány segíthet hatékonyabbá tenni a Google Ads munkafolyamatait és kampányait.

Itt található a változtatások teljes listája .

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!