Segíthetünk?

Blog

2023. május 17.

Megszűnik a Facebook shop és kötelező lesz az új oldalélmény

2023. április 27- én a Meta bejelentette az üzletek támogatásának változásait a különböző régiókban:

Mi változik? 

USA: az új üzletek beléptetése csak a Checkout Facebook vagy Instagram engedélyezésével történik

  • A Meta fokozatosan megszünteti az új, Checkout nélküli üzletek bevezetését a Facebook vagy az Instagram bekapcsolásával.
    • 2023. június 5-től:
      • Az új üzletek Commerce Manageren és Shopifyon keresztül történő beléptetése csak akkor történik meg, ha a Checkout engedélyezve van a Facebook vagy az Instagram mellett.
    • 2023. augusztus 10-ig:
      • Az új üzletek más jogosult partnereken keresztül történő beléptetése csak a Checkout Facebook vagy Instagram engedélyezésével történik .

USA: megszűnik azoknak az üzleteknek a támogatása, amelyekben nincs engedélyezve a Facebook vagy az Instagram a Checkout szolgáltatásnak

  • 2024. április 24-től:
    • Azok az üzletek , amelyekben nincs engedélyezve a Facebook vagy az Instagram, nem lesznek elérhetők, azaz azok az üzletek, amelyek az embereket egy e-kereskedelmi webhelyre irányítják a vásárlás befejezésére, ahelyett, hogy lehetővé tennék az emberek számára, hogy közvetlenül a Facebookon vagy az Instagramon keresztül vásároljanak, vagy a Checkouttal üzenetküldéssel rendelkező üzletek .
    • Azok a vállalkozások, amelyek nem rendelkeznek fizetési funkcióval, többé nem használhatják az üzletekhez kapcsolódó funkciókat, beleértve a biotermékek címkézését a bejegyzésekben, és új egyéni/hasonló közönségeket hozhatnak létre az üzletet meglátogató emberekből.
  • Ez alól kivételt képeznek a többcsatornás és előfizetéses vállalkozások.

21 nemzetközi piac: a vállalkozások továbbra is használhatják a Checkout nélküli üzleteket, ha a Facebook vagy az Instagram engedélyezve van

  • A 21 nemzetközi piacon található vállalkozások további értesítésig továbbra is használhatják a Facebook és az Instagram Shopokat anélkül, hogy a pénztár engedélyezve lenne.
    • Ezek a piacok a következők: Ausztrália, Brazília, Kanada, Dánia, Franciaország, Németország, India, Indonézia, Olaszország, Japán, Mexikó, Hollandia, Norvégia, Dél-Korea, Spanyolország, Svédország, Svájc, Tajvan, Thaiföld, az Egyesült Királyság és Ukrajna.
    • Idén nyártól az EGT-ben, az Egyesült Királyságban vagy Svájcban élők számára a Shops-élmény úgy fejlődik, hogy jobban összpontosítson a termékfelfedezésre a termékrészletező oldalakon, a termékcímkézésen az organikus bejegyzéseken, a termékcímkés hirdetéseken és a vállalkozások konverzióján keresztül. weboldal. Bizonyos funkciók, például a kirakat, a kívánságlista és a gyűjtemények többé nem lesznek elérhetők az ezeken a piacokon élő Shops-felhasználók számára, hogy támogassák ezt az új, egyszerűsített és áramvonalasabb élményt.

A világ többi részén: megszűnik azoknak az üzleteknek a támogatása, amelyeknél nincs engedélyezve a Facebook vagy az Instagram a Checkout szolgáltatásnak

  • 2023. augusztus 10-től:
    • A vállalkozások többé nem tudnak üzletet elhelyezni Facebook-oldalukon vagy Instagram-fiókjukon, kivéve, ha az üzletben engedélyezve van a Checkout with Facebook vagy Instagram az Egyesült Államokban.
    • Azok a vállalkozások, amelyek nem rendelkeznek akadálymentesített üzlettel, a továbbiakban nem használhatják a Boltokhoz kapcsolódó funkciókat, beleértve a termékcímkézést (bejegyzésekben, tekercsekben vagy történetekben), valamint új egyéni/hasonló közönség létrehozását az üzletet meglátogató emberekből.
    • Az Instagramon továbbra is elérhetők lesznek a termékcímkékkel ellátott hirdetések, amelyek lehetővé teszik az új és a meglévő ügyfelek számára, hogy a Shopstól független élményen keresztül széles körben fedezhessék fel termékeit. A termékek címkéit tartalmazó hirdetéseket aktívan kihasználó vállalkozásoknak nem kell semmit tenniük, és kampányaik megszakítás nélkül folytatódnak.

Megjegyzés: Egy adott üzlet helyét a hozzárendelt kereskedelmi fiók helye alapján határozzák meg. A kereskedelmi fiók helyét a fiókot létrehozó felhasználó helye határozza meg (ha 2023. április 1. után hoztuk létre), vagy a kereskedelmi fiókhoz társított eszközök, például egy Instagram-profil vagy Facebook-oldal. A kereskedelmi fiók helyétől függetlenül minden olyan vállalkozás, amely az Egyesült Államokban fizetésre alkalmas Facebook- vagy Instagram-áruházzal rendelkezik, továbbra is hozzáférhet üzletéhez. Bármely vállalkozás, amely engedélyezni kívánja a fizetést az Egyesült Államokban, megteheti ezt a Commerce Managerben az itt található utasításokat követve , feltéve, hogy megfelel az itt leírt követelményeknek .

Új oldalélmény 

2023. június 5-én, ha a Facebook-oldalunk még nem frissült az új oldalak környezetére, akkor az automatikusan frissülni fog. 

  • Ennek a tapasztalatnak a részeként a vállalkozások hozzáférhetnek egy továbbfejlesztett oldalelrendezéshez és új eszközökhöz .
  • Ez a frissítés nem támogat néhány régi funkciót, például a katalógus vagy a termékrészletek oldalának kezelését és közzétételét egy Facebook-oldalról. A vállalkozások azonban továbbra is közzétehetnek webhelylinkeket.

A Meta minden régióban arra ösztönzi a vállalkozásokat, hogy továbbra is vegyenek igénybe ingyenes és fizetős eszközöket az ügyfelek megtalálására és az eladások növelésére, beleértve:

  • Személyre szabott hirdetések
  • Reels
  • Üzenetküldés 

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!