Segíthetünk?

Blog

2024. november 13.

Meta: januártól érkezik az Optiscore, november 1-el módosítottak a capi-n

CAPI módosítás: kivették a capi-ból a unique_action-t és még sok más főleg fejlesztői oldalról fontos követhető dolgot. 

Ez most leginkább abban befolyásol minket, hogy nagyobb szerepet nyer az attribution window és ennek a mérésére át kell állni, amihez a fejlesztőkre is szükség lesz, ahol egyedi az oldal.


Forrás:

https://web.swipeinsight.app/posts/facebook-updates-ads-insights-api-metrics-12233

Optiscore: Januártól globálisan elkezdenek bekerülni fiókokba az Opportunity score támogatások. Ha belépünk a fiókban rögtön látni, de az overview alatt bővebb információkat ad:

A Google-hez hasonlóan itt is befolyásolja, hogy az algoritmus mennyire favorizál minket, de nem érdemes minden változtatást végrehajtani. 

Itt it rá lehet nyomni az ignore opcióra, de a score nem fog feljebb menni.

Összességében abban nagy haszna van, hogy jelezni fogja azt is, ha azonos célú kampányokban nagy az overlap (vagyis nagyban fedik egymást a célközönséget, ezzel egymás teljesítményét rontva).

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!