Segíthetünk?

Blog

Hírek

2018. november 29.

Milyen volt idén a Black Friday?

Bár Magyarországon nem mindenki azonos időben tartja, a nemzetközi, hivatalos időpont miatt 2018.11.23-át nevezzük idén a Black Friday napjának.

Évről évre egyre elterjedtebb a vásárlás nem hivatalos nagy ünnepe, ezt mi sem igazolja jobban mint, hogy már előző nap, azaz csütörtök este 10 és éjfél között megindulnak a keresések Googleben annak reményében, hogy minél kisebb eséllyel csússzanak le a kiemelkedő ajánlatokról.

black-friday

Néhány további érdekesség az Egyesült Királyságból:

  • A keresések az előző évhez képest 41%-kal nőttek csak UK-ben.
  • Egy átlagos naphoz képest 337%-kal vásárolnak többen Fekete Péntek napján.
  • A legnépszerűbb keresések az Egyesült Királyságban az alábbiak voltak: ruha, kabát, pulóver, műszörme, csizma, farmer és sál.

A Fekete Péntek népszerűsége tehát egyértelműen, évről évre növekszik, amit az is jól mutat, hogy az egyébként népszerű szezonváltó kiárusítások labdába sem rúghatnak eredményesség tekintetében.

Cikkünk forrása a netimperative.com oldal írása.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!