Segíthetünk?

Blog

Hírek

2018. május 14.

Mostantól vásárolni is lehet az Instagramon keresztül!

Megérkezett a várva várt funkció Instagramra: a közvetlen vásárlás. Maga a lehetőség nem teljesen új, hiszen az USA-ban már 2016-ban tesztelték, de végre Magyarországon is elérhetővé vált.

insta-vasarlas

Hogy hogyan is néz ez ki? 

Lehetőségünk van a feltöltött fotón megjelölni az eladó termékeket, melyekhez nem csupán a termék megnevezését, de annak árát is hozzárendelhetjük. Erre kattintva először az alkalmazáson belül jutunk el egy olyan felületre, ahol bővebb információt kapunk a termékről, majd onnan fel tudjuk keresni a webshopot.

Ezzel várhatóan sokkal jobb konverziós arány érhető el, eddig ugyanis csak a leírásban vagy az oldalunk bio-jában tudtunk elhelyezni linket – ami valljuk be, nem feltétlenül eredményes.

instagram-vasarlas

Hogyan tudod elkezdeni használni ezt a funkciót?

Először is fontos, hogy az app legfrisebb verzióját használd, természetesen üzleti profillal.

Mivel az Instagram kapcsolatban áll a Facebook oldaladdal, ott kell rendelkezned egy termékkatalógussal, ahol megjeleníted a terméked annak nevével, leírásával és árával.

Talán már a megfogalmazásból is érződik: csak fizikai terméket áruló webshop esetében adott ez a lehetőség (a Klikkmánia például nem tudja ilyen formán népszerűsíteni pl. keresőmarketing szolgáltatásait).

Ha ezekkel megvagy, az Instagram végigvezet a folyamaton, és kezdődhet is a termékeid tag-elése.

Egy képen maximum 5 terméket tudsz megjelölni (de többet valljuk be, nem is túl egyszerű ízlésesen megmutatni). Nagy előny azonban, hogy ezt visszamenőleg is megteheted a régebbi posztjaidban, illetve utólagos korrigálást is enged a rendszer.

 

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!