Segíthetünk?

Blog

Hírek

2015. november 13.

Ne másoljuk ész nélkül a nagyok keresőoptimalizálását

A Stack Exchange fórumán tették fel a kérdést, hogy mennyire kifizetődő másolni például a YouTube felépítését, feltérképezés és indexeltség szempontjából. A kérdés egészen pontosan így hangzott:

“Mostanában észleltem, hogy néhány weboldal a felhasználói profil oldalakat a központi könyvtárból kimozgatja alkönyvtárakba. Például a Youtube csatorna URL­ek is most úgy érhetők el, hogy /channel/brandname vagy /c/brandname ahelyett, hogy mondjuk a /brandname. Hasonló típusú weboldalaknak érdemes­e követni a YouTube példáját?”

nagyvallalati-keresooptimalizalas

John Mueller válasza elég egyértelmű volt, mellyel maximálisan egyetértünk, miszerint semmiképpen ne kövessük fejetlenül egy idegen oldal folyamatait, csak azért mert nagy névről van szó. Legtöbbször pont a nagynevű oldalak vétik a legtöbb hibát, aminek számtalan magyarázata lehet. Sok esetben például belső céges szabályok vagy megkötések miatt nem tudnak elvégezni olyan keresőbarát módosításokat, melyekre pedig nagy szükségük lenne.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!