Segíthetünk?

Blog

Hírek

2024. november 28.

New Customer Match for Google Analytics

A Google mostantól lehetővé teszi, hogy a Customer Match segítségével javítsd a Google Analytics közönségeit, amelyeket exportálsz a kapcsolt hirdetési termékekhez, mint a Google Ads, Display & Video 360 és Search Ads 360.

A funkció automatikusan működik az Intelligens ajánlattételi kampányokkal a YouTube-on, a keresési és hírfolyamon belüli hirdetések pedig hamarosan megjelennek.

Ehhez először be kell állítani az adatgyűjtést a weboldalon, hogy felhasználói adatokat (például e-mail címeket) gyűjtsünk, majd azokat hashelni kell (titkosítani) a Google Ads és más kapcsolódó hirdetési platformok számára.

Az adatok hashelése biztosítja, hogy a személyes adatok védve maradjanak, miközben azok célzott hirdetési kampányokban felhasználhatók. Ezután az adatokat át kell linkelni a Google Analytics és a Google Ads fiók között, hogy az Analytics közönségeit exportálni lehessen a hirdetési platformokra. A perszonalizált hirdetések engedélyezése szükséges a hirdetési kampányok testreszabásához.

Az így létrejött közönségek a Google Ads és a Display & Video 360 rendszerekben megjelennek, ahol további célzott kampányokat hozhatsz létre. A Customer Match segít a remarketing kampányok bővítésében, így hatékonyabban érheted el azokat a felhasználókat, akik már korábban interakcióba léptek a weboldaladdal. A Google Ads-ben ezeket a közönségeket az „Audience” menüpont alatt találhatod meg, ahol célzott hirdetéseket állíthatsz be. 

A hashelt adatokat csak az adatvédelmi előírásoknak megfelelően, GDPR-kompatibilisen szabad gyűjteni és felhasználni.

Cikkünk forrása:

https://www.searchenginejournal.com/google-rolls-out-first-party-data-solution-for-analytics-users/533328/

https://support.google.com/analytics/answer/15606276?sjid=8408653893700996487-EU

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!