Összefogva edukál a magyar keresőmarketing szakma – sajtóközlemény
EDUKÁCIÓS CIKKSOROZAT
A keresomarketing.hu-n a következő egy hónapban, a DIMSZ SEM tagozatban szereplő, elismert hazai szakemberek által összeállított tematikában jelennek meg cikkek, melynek célcsoportja minden olyan hazai vállalkozás vezetője vagy tulajdonosa, a szakmában aktív marketing szakember és fiatal pályakezdő, aki még csupán érdeklődik vagy már aktívan használja a keresőmarketing eszközeit.
PPC felületek, Google és YouTube Ads, Facebook és Instagram hirdetések, üzleti kapcsolódási pontok, UX/UI. A megjelenő cikkek tematikájának kialakításakor nem más volt a cél, mint hogy a lehető legmagasabb szakmaisággal, ám az ügyféloldal számára is érthető, átlátható formában kerüljenek összeállításra az anyagok.
Bay Áron, a tagozat elnöke elmondta: „Az elmúlt években számos középhaladó és haladó szintű szakmai anyagot készítettek a tagozatban aktív szakemberek. Ezzel az edukációs projekttel elsősorban azokat célozzuk, akik még csak most ismerkednek a digitális marketing ezen speciális területével. Szeretnénk megmutatni, hogy a keresőmarketing egy komplex terület számos lehetőséggel, amiből a megfelelő eszközök kiválasztásával minden hazai vállalkozás profitálhat.”
INGYENES KUTATÁSI ANYAG
A kutatás teljes anyagát, a friss szakmai tartalmakat és a később induló oktatási lehetőségre vonatkozó információkat egyaránt a keresomarketing.hu oldalon teszi elérhetővé a DIMSZ keresőmarketing tagozata.
A 2019-ben megalakult tagozat munkájába elsőként a Cafe Communications, Cseh Szilvia szabadúszó szakember, a DeepInsight Creative, a Drive Online, az Exact Match, a GoodGrind, a Google, a Hellooo Agency, az INTREN, a Klikkmánia, a KMÜ Marketing, a Marketingflow, a Netmarketing, a Post4Rent és a Toptarget csatlakoztak. A tagozat szakmai partnere a PPC Pro.