Segíthetünk?

Blog

Hírek

2020. szeptember 18.

Rendkívüli hírek: A Facebook korlátozza a hirdetések számát

A Facebook 2021 Februártól elkezdi korlátozni a megjeleníthető hirdetések számát. A korlátozás mértékének meghatározására az előző év legmagasabb költésű hónapját veszi alapul.

Miért kell korlátozni a hirdetések számát?

A Facebook kihangsúlyozta, hogy a hirdetések mennyisége nem jelent jobb teljesítmény a fiókokban.

Ennek a kezdeményezésnek a következtében még jobb optimalizálásokra lesz szükség a fiókokban. A márkák ezek után jobban észrevehetik, hogy ha egyes hirdetéseik nem teljesítenek jól.

Valahányszor megjelenik egy hirdetés az algoritmus felépíti a tanulságokat belőle, de több hirdetés azt jelenti, hogy egyes verziók kevesebbszer tudnak megjelenni.

“Tízből négy hirdetés nem is lép ki a tanulási fázisból”. Ez azt jelenti, hogy a kereteket elkölti, de hosszabb időbe telik az optimalizálása.

Volumen korlátozása 

A Facebook négy csoportba fogja sorolni a felhasználókat. A hirdetései mennyiségek mérete az adott oldal és az adott hónap határozza majd meg. Nem a hirdetési fiók alapján lesz meghatározva.

A csoportok az elmúlt évben elköltött kiadásokon alapulnak a magasabb kiadások pedig magasabb küszöböt jelentenek az esetlegesen megjelenő hirdetések száma.

Facebook Hirdetés limitek

A hirdetők az Ads Manageren belül meg lehet tekinteni az oldalankénti hirdetés korlátozás fülön.

Ha egy Facebook oldalnak több hirdetési fiókja van, akkor a személyek vagy partnerek korlátozásokat állíthatnak be annak érdekében, hogy a különböző hirdetési fiókok túlzottan felhasználják a készletet és megakadályozzák, hogy egy másik hirdetési fiók is tudjon hirdetni.

Ahhoz, hogy a hirdetők új hirdetéseket tudjanak kénytelen lesznek az aktív hirdetéseket leállítani, vagy törölni.

A korlátozások arra vonatkoznak, hogy egy adott pillanatban mennyi hirdetés futhat. A hirdetések számába beletartoznak a futó vagy éppen felülvizsgálat alatt álló hirdetések is.

A Facebook 3 okot sorolt fel azoknak a felhasználóknak, akik esetleg egy második oldal segítségével gondolják kikerülni a rendszert.

  • A két oldal versenyezni fog egymással az aukciók során.
  • Az algoritmus két kombinált törzsadatként helyett két különálló tanulósort hoz létre.
  • Ezek után több oldalt kéne kezelni, mivel mindkettő hozzájuk kötődik.

Konszolidációra való törekvések

A törekvések a brendek költségvetés optimalizálásban. A közelmúltban történt változtatások további segítségek nyújtanak a hirdetknek. A felesleges vagy kevésbé használt célzások eltávolításával, valamint a minél nagyobb célközönséggel segíti az algoritmust és ezzel a hirdetőket.

 

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!