Segíthetünk?

Blog

2023. október 09.

Sokszorozd meg bevételed az ünnepi szezonban!

A Google megbízásából készített Ipsos felmérés rávilágít arra, hogy a fogyasztók körülbelül egyharmada több időt tölt a döntésekkel (30%), több márkát (30%), valamint több üzletet/kiskereskedőt (29%) vesz figyelembe. Alkalmazkodni kell ezekhez a változásokhoz, és kapcsolatba lépni a vásárlókkal az útjuk során, így kimaxolhatjuk az ünnepi időszakot. 

Íme a Google javaslatai az ünnepi teljesítmény megsokszorozására! 

Rendezkedj be a sikerre a megfelelő alapelemekkel:

A Merchant Centerben fedezd fel az új lehetőségeket és optimalizáld a termékfeed-ed.

  • Határozd meg üzleti céljaid és a KPI-okat. Akár új ünnepi termékcsaládot szeretnél népszerűsíteni, akár új helyekre szeretnél forgalmat irányítani, egyértelműen előnyben részesítheted az ünnepi célokat. 
  • A Google Merchant Center Teljesítmény listájában válaszokat találhatsz a teljesítménnyel kapcsolatos legfontosabb kérdéseidre. Egy helyen tekintheted meg a legkeresettebb termékeket és márkákat, az ár-összehasonlítást, a piaci versenyhelyzetet, valamint ötleteket kaphatsz a még jobb teljesítmény érdekében.
  • Elemezd a vállalkozásod számára releváns szezonális trendeket és bővülési lehetőségeket a kereslet-előrejelzések megtekintésével, így előre megtervezheted a költségkeretet és az ajánlattételi stratégiákat.
  • Gondoskodjon arról, hogy a kampányokat ne korlátozza a költségkeret. Érdemes lehet először csökkenteni a ROAS-célokat az ünnepi értékesítések számának növeléséhez, majd ezt követően optimalizálni. A Teljesítménytervezővel módosíthatod a költségkeretet az ünnepekre, és megtekintheted, hogyan befolyásolják a hirdetési kiadások változásai a kampány általános teljesítményét. 
  • Növeld a keresletet a csúcsidőszakokban a szezonális korrekciók segítségével a kampányokban. Csak rövid időszakok alatt alkalmazz szezonális korrekciókat (például 3 napos villámakció), amikor a konverziós arány több mint 30%-os növekedésére számítasz.
  • Javítsd a konverziómérés pontosságát a kibővített konverziók beállításával, valamint a kosáradatok hozzáadásával.
  • Optimalizáld a termékfeedet az elutasított termékek és a Merchant Center figyelmeztetéseinek kijavítása révén. 

Tűnj ki az ajánlatok közül

Az idei ünnepi szezonban lebilincselő termékképekkel, akciókkal és teljesítési lehetőségekkel érhetsz el konverziókat.. 

  • Emeld ki termékeid a Merchant Center-feedekben szereplő részletes termékadatok (jó minőségű és változatos képekkel) frissítésével. A legjobb eredmény elérése érdekében minden termékhez tölts fel legalább 3 nagy felbontású képet. A Product Studio díjmentes, mesterséges intelligencián alapuló csomagjával kiváló minőségű ünnepi képeket készíthetsz, jeleneteket generálhatsz, növelheted a képfelbontást és szerkesztheted a háttereket is.
  • Az akciók, a helyi promóciók és az akciós árak hozzáadásával megszólíthatod az ajánlatokat keresőket. 
  • A szállítással  és a visszaküldéssel kapcsolatos információk megadásával a vásárlókban kialakíthatod a vásárláshoz szükséges bizalmat.
  • Vonzd be az ünnepi vásárlókat az üzleteidbe úgy, hogy engedélyezed a helyi készlethirdetéseket, és kiemeled a helyi rendelés-teljesítési lehetőségeket olyan attribútumokkal, mint a “ma átvehető” és a személyes átvétel. 

Hagyatkozz a a Google mesterséges intelligenciájára

A mesterséges intelligencián alapuló kampányok és eszközök segítségével új vásárlókra találhatsz, és maximalizálhatod a ROI-t a Google rendszerében.

  • A teljesítménymaximalizáló kampányok esetén engedélyezd a végső URL kibontását először az automatikusan létrehozott eszközök bekapcsolásával, hogy dinamikusan optimalizáld a keresési hirdetéseket, így relevánsabbak legyenek a felhasználó keresése szempontjából.
  • Váltsd cselekvésre az inspirációt: kapcsold össze a termékfeedeket a cselekvésre ösztönző videókampányokkal és a Discovery-kampányokkal. Azok a hirdetők, akik termékfeedet adnak hozzá a cselekvésre ösztönző videókampányokhoz, átlagosan 74%-kal több konverziót érnek el alacsonyabb CPA mellett.
  • Ha fizikai boltod van, tűnj ki a közelben lévő ünnepi akciókat keresők számára úgy, hogy helyi ajánlatokat adsz hozzá a termékfeedhez.
  • Állítsd be úgy a kampányokat, hogy az ügyfelek élettartamra vetített értékére összpontosítson. A vállalkozás új ügyfelei számára a teljesítménymaximalizáló és a keresési kampányokhoz rendelkezésre álló új ügyfélszerzési célt használhatod. Vagy fokozd az ügyfél-elköteleződési és hűségpromóciókat az alkalmazáskampányok promóciós eszközeivel. 
  • Olvass további információkat a alkalmazások kiskereskedőknek szóló bevált módszereiről.

Forrás:

Google Ads Best Practises hírlevél

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!