Segíthetünk?

Blog

Hírek

2018. december 07.

Stratégiai együttműködés a Disney és a Google között

Az emberek ma már maguk uralják azt, hogy mit, mikor és milyen képernyőn néznek. Már a taxiban vagy vonaton ülve is sitcomokat néznek, vagy az edzőteremben TED előadásokat hallgatnak futás közben. Ebből egyértelműen látszik: a TV már több egy nappaliban porosodó tárgynál.

Az emberek ráadásul ugyanazt a kedvelt tartalmat várják el függetlenül a képernyő méretétől és fajtájától, a hirdetők pedig ugyanolyan minőségű, mérhető, képernyőkön átívelő hirdetéseket szeretnének.

disney-google

Ezért öröm a Google számára a globális, stratégiai kapcsolata a Walt Disney-vel.

Mindketten elkötelezettek a minőségi tartalmak iránt, így a Disney számára jó döntésnek bizonyul, hogy a Google Ad Manager platformjára tereli a videós és display tartalmait.

A Disney almárkái népszerűsítése innentől tehát szintén a Google felületein történik, ide értve a Marvelt vagy a Pixart. Közösen egészen új, készülékeken átívelő megoldásokban gondolkodnak.

A hírt a Google osztotta meg velünk.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!