Segíthetünk?

Blog

Hírek

2015. szeptember 14.

Structured markup, az újabb SEO faktor?

Ugyan a Google korábban tagadta, most mégis arra engednek következtetni, hogy a structured data egy nap a rangsorolási faktor részévé válhat.

A structured data már régóta izgatja a SEO szakemberek fantáziáját, hogy miként lehetne felhasználni a keresőoptimalizálási folyamatban. Sokan vannak, akik már eddig is azt állították, hogy egy komoly weboldalnak mindenképpen alkalmaznia kell – mi magunk is -, azonban a hivatalos források szerint közvetlen hatása a keresőkben elfoglalt pozíciókra nincs. Azonban John Mueller péntek reggel elejtett megjegyzése alapján könnyen lehet, hogy ez változni fog!

Állítása szerint ugyan továbbra sem rangsorolási faktor, de pontosan tudják, hogy a structured data minden formája fokozza a felhasználói élményt és valóban többletet ad a találati listához, melyre példákat is felhozott. Illetve célzást tett rá, hogy idővel rangsorolási faktor is lehet.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!