Segíthetünk?

Blog

Hírek

2020. július 22.

Szerezz új ügyfeleket a Smart Shopping-kampánnyal!

Két új funkcióval gyarapodott az intelligens Shopping-kampány: egy új célzással és további vizuális megjelenési módokkal, melyek révén új ügyfelekkel és nagyobb bevétellel számolhatunk. 

A koronavírus járvány miatt jelentősen emelkedett az online vásárlások száma, egy májusi felmérés szerint például az USA-ban minden 3. vásárló olyan webshopban költött pénzt, ahol korábban még nem.

Emiatt minden eddiginél fontosabb, hogy hirdetésünk megjelenjen a potenciális vásárlóknak már azokban a pillanatokban, amikor a vásárlási igényük vagy érdeklődésük felmerül. 

 

  • Új ügyfelek elérése

Az értékesítések optimalizálása mellett a Smart Shopping-kampány új funkciója, hogy új ügyfelek részére történő értékesítés is kiválasztható már célként, és ehhez konverziós értéket is hozzá tudunk rendelni.

A béta programban résztvevő kereskedők, akik hozzáadták az új ügyfelek szerzésének célját kampányukhoz, 188%-os bevétel-növekedésről számoltak be ebből a szegmensből.

 

  • Új vizuális megoldások

A Google olyan vizuális funkciókat vezetett be, amelyek használatával az ügyfelek könnyedén további kereskedőket fedezhetnek fel, és amint megszületett a szándékuk egy konkrét termék megvásárlására, akkor a lehető legrelevánsabb ajánlatokat jeleníthesse meg számukra.

store-4156934_1280 (1)

Ilyen vizuális megoldás a kiemelt videotartalom, vagy a magával ragadóbb lapozható hirdetés, benne a legrelevánsabb termékekkel, és mindezt olyan megjegyzésekkel kiegészítve, amelyek segítenek a vásárlással kapcsolatos döntés meghozatalában. 

Például az Egyesült Államokban már kiemelhető az “ingyenes és gyors szállítás”, vagy a termékekkel kapcsolatos promóciók.

Ezen funkciók használatához regisztráljon, hogy érdeklődési űrlapot kaphasson. 

Egyelőre sajnos csak az alábbi országokban elérhető: USA, Ausztrália, Egyesült Királyság, Németország, Franciaország, India.

 

Forrás: https://support.google.com/google-ads/answer/9970717

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!