Segíthetünk?

Blog

Hírek

2017. május 11.

A teljes digitális költés fele már PPC hirdetésből származik

A desktop költés ugyan csökkent, de összességében 6 milliárd dollár pluszban zárta az évet a teljes amerikai PPC hirdetési piac, köszönhetően a mobil hirdetések térnyerésének.

Az IAB legfrissebb 2016-os jelentése alapján a PPC hirdetések 35 milliárd dollárt hoztak 2016-ban, körülbelül fele-fele arányban a desktop és mobil felületeken.

PPC hirdetések

A teljes PPC hirdetési piac 6 milliárdos növekedést produkált a desktop 10%-os csökkenése mellett. A mobil hirdetési költések először tavaly haladták meg a desktop költésekét. A teljes digitális hirdetési költés 2016-ban 72,5 milliárd volt, mely 22%-al több a korábbi évhez képest.

Mobil hirdetés növekedés

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!