Segíthetünk?

Blog

2021. július 19.

Téma szakértők bevezetése a Facebook csoportokban

Mostantól az egyes facebook csoportok adminjai kiválaszthatnak az adott témákhoz tartozó szakértőket, akikhez a tagok fordulhatnak kérdéseikkel. Ennek az updatenek köszönhetően a különböző témában specializálizálódott csoporttagok kiemelt szerepet kaphatnak a közösségen belüli kommunikáció során.

Hogyan lehet valaki ilyen szakértő?

Ezt a szerepkört a  csoport adminjai jelölhetik ki, és miután ezt adott személy elfogadta, egy szakértői jelvényt fog kapni, amely a neve mellett jelenik meg a posztjaik és kommentjeik során a csoporton belül (hasonlóképpen, mint az oldalaknál a Top Fan jelvény).

Mi a szerepe egy szakértőnek?

A csoport szakértői különböző módon támogathatják  a közösséget. A következő újdonságokat vezeti be a Facebook:

  • A csoport szakértői az  adminokkal együttműködve kérdezz-felelek házigazdái lehetnek, ahol megoszthatják a témával kapcsolatos véleményüket, és válaszolhatnak a kérdésekre. Ez lényegében egy live, csak a megszokott videó formátum helyett szöveges kontextusban érkeznek a kérdések és válaszok egyaránt. 
  • Amennyiben egy bejegyzés kérdésnek tűnik, a Facebook automatikusan olyan formátummá alakítja át, amellyel jobban kitűnik, ezzel bátorítva a tagokat a véleményük megosztására.
  • Ezentúl újdonság lesz a kizárólag hang alapú Live Room-ok bevezetése.
  • Egy másik kiváltsága a szakértőknek, hogy lehetőségük van beállítani, hogy automatikusan meghívják a csoportba azokat a felhasználókat akik a közelmúltban interakcióba léptek az kapcsolódó oldallal.

A Facebook továbbá jelenleg tesztel egy olyan funkciót is, mely során arra kérik a felhasználókat, hogy megadják milyen területhez értenek a fitnesz és a videojátékok témáján belül. Arról nincs hír, hogy ez a funkció más témákra is kiterjed-e majd. Ez valószínűleg a tesztelés eredményétől függ.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!