Segíthetünk?

Blog

2023. január 26.

Termékteszt oldalak: minél több forgalmazóra linkelünk, annál jobb a rangsor

Egy Google mérnök nemrég a SEO közösség tudtára adta, hogy minél több, különböző kereskedő termékoldalára mutat egy adott termékteszt cikk, az a tartalom annál jobban fog rangsorolni.

Ez valahol logikus, ugyanis ha csak egy forgalmazót említ a cikk, az nem hasznos, mert fennáll a lehetősége, hogy az egy promóciós cikk, és nem tükrözi a teljes valóságot (nem feltétlenül megbízható a tartalom). Ellenben ha a cikk írója valóban elmélyült a termék tesztelésében, és utánament az adott kereskedőknek, amiket fel is tüntet a cikkben, akkor az egy sokkal nagyobb megbízhatóságot ad a usernek.

Ráadásul így saját maga döntheti el, hogy kinél akarja megvásárolni az adott terméket. Lehet, hogy van olyan kereskedő, aki nem a legolcsóbban adja, de nála a legjobb a vevőkiszolgálás, vagy a felhasználó márkahű, stb.

Forrás: https://www.searchenginejournal.com/google-product-reviews-linking-to-multiple-sellers-may-get-boost/476131

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!