Segíthetünk?

Blog

2021. június 14.

Tovább bővül az optimalizálási pontszám

Kampányaink optimalizálása elengedhetetlen, így van ez a videokampányok esetén is. Ezért a Google bevezeti az optimalizálási pontszámot a Cselekvésre ösztönző videokampányok (video action) esetében is.

A Cselekvésre ösztönző videókampány létrehozásával több konverziót érhetsz el, miközben folyamatosan a legalacsonyabb CPA-ra optimalizálsz. Ezek a videókampányok olyan hirdetés kombinációkat hoznak létre, amelyek a legrelevánsabb felhasználók számára a legrelevánsabb hirdetésformátumokban jelennek meg. 

És már az optimalizási pontszám is ki lesz terjesztve rájuk. Amely -hasonlóan más kampánytípusokhoz 0% és 100% között mozog, és a 100% jelenti azt, hogy a fiók a lehetőségek figyelembevételével a legjobb teljesítményt nyújtja.

Az optimalizálási pontszám személyre szabott ajánlásokat tartalmaz a kampány teljesítményének maximalizálásához a Keresési, a Display, a Shopping és hamarosan a Videó kampányoknál is. 

A Google szerint azok a hirdetők, akik a videoműveleti kampányoknál is figyelembe veszik és alkalmazzák az ajánlásokat, dolláronként 50% -kal több konverziót és legalább 40% -kal magasabb konverziós arányt érnek el, mint amikor nem követik azokat. 1 

Az optimalizálási pontszám ellenőrzéséhez és a személyre szabott ajánlások megismeréséhez kattints GoogleAds-ben a Javaslatok menüpontra, és nézd meg a Google bevált módszereket ismertető útmutatóját.

1. Google-adatok, globális, 2020. aug. – 2021. jan., 911 hirdető, akiknek legalább 1 kampánya követi a bevált módszereket, és 1 nem követi a bevált módszereket, továbbá kampányonként legalább 10 konverziót hajtanak végre.

Forrás: https://support.google.com/google-ads/answer/10773813

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!