Segíthetünk?

Blog

2021. május 28.

Új ajánlattételi funkciók a célok eléréséhez Google Ads-ben

Az intelligens ajánlattétel a sikeres automatizált fiókstratégia alapja – különösen akkor, ha olyan eszközökkel párosul, mint az Általános egyezés és az adaptív keresési hirdetések. Annak érdekében, hogy még könnyebben kezelhessük ezeket az ajánlattételi stratégiákat és növeljük a teljesítményt, a Google számos új funkciót vezet be.

További statisztikák a cél-ROAS és a Konverziós érték maximalizálása legjobb jelzéseivel

Az ajánlattételi stratégia jelentés legfontosabb jelzései nagyobb átláthatóságot nyújtanak a kampány teljesítményét befolyásoló tényezőkben, és segíthetnek a szélesebb körű marketingstratégiában. Jelenleg csak azoknak a kampányoknak a legfontosabb jelzéseit tekintheti meg, amelyek a cél-CPA-t és a Konverziók maximalizálása funkciót használják. A továbbiakban ezek a jelek már elérhetők a cél-ROAS és a Maximális konverziós értéket használó keresési kampányok számára is.

Alkalmazzák a szezonalitás korrekcióit a kezelői fiók szintjén

Az intelligens ajánlattétel a gépi tanulás segítségével automatikusan beállítja az ajánlatokat az aukció időpontjában a kampányok teljesítményének javítása érdekében. Habár ezek a stratégiák már figyelembe veszik a szezonalitást, lehetnek olyan kulcsfontosságú pillanatok, amikor jelentős konverziós elmozdulásokra számítunk – például az értékesítés vagy a termékbevezetés során.

Szezonális kiigazításokat hajtottak végre , hogy jobban ellenőrizhessék ezeket a helyzeteket. Annak érdekében, hogy ezeket a módosításokat még könnyebben lehessen használni, mostantól a kezelői fiók szintjén állíthatjuk be, ahelyett, hogy minden egyes fiókhoz létrehoznánk őket.

Konverziós érték maximalizálása ajánlattételi ajánlások

A Google megkönnyíti a Konverziós érték maximalizálása ajánlattétel kiválasztását azáltal, hogy új lehetőségeket mutat be az Ajánlások oldalon. Ezek az ajánlások megjelennek az alkalmas keresési kampányok számára, és segíthetnek abban, hogy a költségkereten belül több konverziós értéket érjünk el.

Képernyőkép a Konverziós érték maximalizálása ajánlattétel használatára vonatkozó példaajánlatról

Becsüljük meg a teljesítményt a célmegjelenítési rész szimulátorokkal

A szimulátorok segítenek megérteni, hogy a cél-ajánlat és a költségkeret változásai hogyan befolyásolhatják a teljesítményt. Ez az eszköz korábban elérhető volt konverziós és kattintáson alapuló ajánlattételi stratégiákhoz, és most a célmegjelenítési részesedéssel bővítjík a keresési kampányok támogatását . Ezzel a változtatással most már megérthetjük, hogy a célmegjelenítési részesedés módosítása hogyan befolyásolhatja az olyan mutatókat, mint a költség, a megjelenítési arány és a kattintások.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!